elin-mylife

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Elin - 12 juli 2014 19:30

Gör ett tidsinställt inlägg istället så kan jag vara ifrån bloggen lite idag! :) Så enjoy: 


1. När jag var mindre så hade jag rött hår

2. När jag var 13 frågade jag mina föräldrar om jag hade någon sjukdom och fick svaret nej. Har funderat länge på om jag har det eftersom att mitt humör vänds helt ibland!

3. Jag gillar inte potatis så mycket, föredrar hellre pasta och sånt.

4. Jag hatar och prata om kärlek och om den jag gillar med min familj, blir så jobbigt och jag blir sjukt generad

5. Jag är nöjd med min längd och jag förstår inte tjejer som vill vara längre!


Kram! ♥

Av Elin - 12 juli 2014 13:42

Sitter just nu och väntar på Hanna! :) Hon kommer typ halv tre så är en liten stund kvar så får försöka hitta på något innan det. 

Dammsögit har man gjort och varit ute med Ida och Lukas, sen Dennis och Sara. När Sara och jag var ute så var vi hästhagen och gav en saltsten till hästarna, Joker skulle springa bort från flugorna, ner för en backe och gör en kullebytta! Vi både får en chock och blir super oroliga, men försöker lugna ner Sara så att hon inte får panik så vi går försiktigt ner och säger att hon ska ta det lugnt. Han haltade och vi tog in dem i stallet. Sara kände på hans ben och kollade lite överallt och han hade verkligen ÄNGLAVAKT! ♥ Fyfan, en sten släppte..det ända jag just nu kan säga är Tack!!


Kanske uppdaterar mer senare, annars blir det imorgon! :) Ha en bra dag!! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards