elin-mylife

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Elin - 10 juli 2014 23:00

Har blivit bränd på min rygg så nu gör det ont om jag ska klia och så svider det lite, wä! Hatar verkligen och bränna mig gör ju så jävla ont men får faktiskt skylla mig själv för att jag bara tog på solskydd på axlarna ;) 

Men nu vet jag det till nästa gång! 
Satt för en stund sen och spelade sims, tog den chansen. Haha gjorde en sim som liknade Edward Blom (kolla google om ni inte vet) xD Hahha han är fett rolig! Sen en till sim som har duckface :P Så dem ska bli ett par, så hittills har dem blivit kära iaf! Undrar hur deras barn kommer se ut? 


Nu ska jag se videos och sen faktiskt sooova! Vi får se o jag är vaken till två som inatt. Hehe, vi kör på det! ;) Nä godnatt!!♥

Bad

Av Elin - 10 juli 2014 19:42

Har badat i princip hela dagen, varit ute med mamma osv. Så det har inte hänt nåt speciellt alls. :) Dagen har varit grymt bra, både med vädret, humöret och hur jag mått. Fyfan vad skönt! Halsen är mycket bättre nu men det kommer väl tillbaka nu till kvällen, det brukar göra det tyvärr men nu får vi verkligen HOPPAS!

Tänkte att jag skulle hoppa i duschen en snabbis och därefter kanske installera sims för jag är så sugen på och spela det, haha vi får se ;) 


Vad ska man hitta på imorgon? Det får jag försöka klura på också..

Blev en liten uppdatering för jag har ingenting och skriva om men tänkte så att ni vet att jag lever! Ha en bra kväll ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards