elin-mylife

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Elin - 13 juli 2014 22:54

SÅÅ JAG!! xD

*Dead*

Av Elin - 13 juli 2014 21:30

Igår fixade jag och Hanna listan inför norrland. Jag 'finskrev' lite och la till lite extra för nyss :) Kanske lägger till något mer eller tar bort nåt, vi får helt enkelt se! :) Funderar också på om jag ska göra ett inlägg eller lägga in en bild på min resväska vad jag har med osv efter att jag packat. Får fundera vidare på det!

 

Tolv dagar kvar. Spännande! 


Jag ska nog också börja med och fixa de tidsinställda inläggen idag för jag kommer nog kanske ha fullt upp hela veckan så känns som allt skiter sig så börjar få panik..!! Vi ska nämligen börja måla vårt hus denna veckan, sen på lördag ska vi ut med husvagnen till kanske måndag-tisdag. PUUUST!!!

Får köra mitt race nu :) 
Som sagt när vi är ute med husvagnen gör jag bara några små inlägg så att bloggen är lite uppdaterar, tänker inte göra någon stor grej men så att bloggen är lite varm, gör så gott det går. 


Är så sjukt jäkla trött så förut fick jag  gå och lägga mig en stund, sov en halvtimme. Helvete vad jag somnade asså..  

Ska inte alls vara vaken länge till, en liten stund för jag tänker inte vara vaken om inte kröppa orkar..nejusch. Nu får jag börja lite och pyssla med grejer! Ha en fortsatt bra kväll ♥♥



Av Elin - 13 juli 2014 17:54

Jag vet att denna videon är gammal, jag såg den när den typ kom ut och jag har sett den om och om igen men aldrig känt så här nu, tårarna bara rinner ner. Låten är så jävla bra, DEM är så jävla bra!! ♥♥ 

Respekt till dem ♥ Kram!

Av Elin - 13 juli 2014 14:26

Denna veckan har jag verkligen lyssnat mycket på Lizen. Denna låten är sjukt bra<3

Kram!

Av Elin - 13 juli 2014 13:42

Hade en trevlig tältnatt! Haha som det brukar då :) Vi gjorde faktiskt inte så mycket, det vanliga -hade det trevligt, mycket skratt, gått humör osv! Vi badade, fixade upp tältet, sims, åkte till skärgården och käkade glass med familjen, skrev packlista till norrland och annat :) 

Vi gick till tältet och käkade lite gott och skulle spela monopol men varken Hanna och jag orkade spela haha. Vi satt och snacka massor och jag somnade vid tolv, haha, vaknar därefter vid ett av att jag hör nåt så jag tror att det är Hanna som gör nåt med tältet haha. Sen går det mot min sida och då är det Albin som försöker klättra upp/komma in. Så jag släppte in han yrvaken som jag var. 

Vi sov till kanske nio, käkade frukost, spelade sims och packade för oss. 

Hannie åkte hem för kanske en timme sen och nu sitter man fast vid datorn, musiken och sånt haha. Får försöka flytta mig snart och vattna blommorna, fint, jag känner mig hur trött som helst. Menmen låt det gå! ;)


Regnar ute nu också så får bli en slappdag nu känner jag. Måste också klippa och måla mina naglar idag med, dem ser ut som ja, har ingen aning! :S

Uppdaterar senare så jag kanske är lite piggare ♥ Ha en bra dag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards