elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Va med i tävling hos..

Av Elin - 12 maj 2014 21:45

Natalia har en tävling och hon skulle VERKLIGEN vilja att folk är med! Jag skulle också bli super glad om det var många personer som är med och inte bara jag och två till kanske. 

Tävlingen är att man kan vinna ett skärp från en hemsida och det fanns jätte fina olika skärp! :) Det ända ni ska göra är och leta upp ett skärp från hemsidan och kommentera på hennes blogg och er mail! Super enkelt!!! 

Så gå in och kolla sidan och sen hennes blogg, allt står på Natalias sida; http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/05/12/10700186-tavling/#kommentarer :)


Och nej jag gör inte de här för att jag kanske nu har bättre chans och vinna, så tänker jag verkligen inte! Jag vill bara vara snäll så att det liksom blir en mer tävling! 

Visst det skulle vara jätte roligt och vinna, men liksom jag är inte en sånn person som blir super besviken om jag inte vinner, jag går vidare och tänker, 'nästa gång då!' :) 


Nu har jag iaf tipsat och som sagt det är inte för och ha mer chans och vinna, vill bara vara snäll osv. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Hobbit 2, en litenliten stund till så säger godnatt! ♥ Puss


 
 
Ida

Ida

13 maj 2014 01:02

Alltid kul att vara med i en tävling! Hoppas du vinner! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards