elin-mylife

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin - 16 juli 2014 20:30

Hej. Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen med någonting i princip :S Men jag har verkligen inte haft någonting och skriva om. Jag har inte heller haft sån lust att sitta och skriva förutom med alla andra inlägg som jag haft fullt upp med hela dagen..skrivit klart nästan alla norrlandsinlägg och höll på med helgens inlägg nu. Vi ska ju som sagt bort i helgen, åker på lördag och kommer hem antingen måndag eller tisdag. Mamma och pappa var osäkra! :) Men jag kommer uppdaterar er mer om det på lördag innan vi åker osv, lite info osv! :) 

Det har jag gjort i princip hela dagen, suttit vid datorn och haft lite smått kolla på Lukas osv. 


Vi skulle fortsatt målat huset men jag vetofan varför det inte blev av..var ju klockrent väder och allt. Menmen. Pappa var tvungen och sopa väggen osv, vi två fixade mat och allt. Sen sken solen på väggen när vi skulle måla och det är ju inte så bra. Därefter kom Sara, Linus och Dennis hit så vi satt å snacka. Så det får helt enkelt bli imorgon! :) Var sjukt taggad och måla, satt liksom med skitkläder på mig hela dagen. Haha

Får helt enkelt göra samma sak imorrn då, måla och fixa käk med pappa, det står på schemat! ;) Snålt med inlägg imorgon med då, men det rättar sig lite mer när jag åker bort!


Haft toppen humör idag och mått muy bien! Dock är min rygg helt fuckad efter igår. Den värker och värker. Kan inte böja mig framåt för då typ skriker jag och i olika 'possitioner' (miiiisstoooolk  ) så gör det ont med, som att dra axlarna bakåt och att ta huvvet åt höger och lite bakåt gör förjävla ont! 

Hoppas att det här fixar sig snart för liksom imorrse när jag skulle ta ut Lukas i uteburen fick jag typ sätta mig på huk och ta ner han för att jag inte kuna böja mig, nä känns inte alls bra asså. 

Nu ska väl jag fortsätta sitta vid datorn en stund, senare blir det att ta in Luke ♥ :) 


Ha en bra kvääääll! Soooool och myyyyys ♥

 

Av Elin - 16 juli 2014 11:44

 

Kram ♥

Av Elin - 15 juli 2014 21:15

Idag så har vi haft fullt upp alltså! 

Har målat i princip hela dagen och jobbat på. Har faktiskt varit riktigt roligt och inge jobbigt alls! Starten var lite jobbig eftersom att man tänkte 'åh, nu har man just börjat och det här kommer dröja' Men nepp! Nu är en sida av huset klart, tre sidor kvar.. :S Det är snart gjort säg!! Vi var tre pers som jobbade och slet så gick jäkligt bra, vad kan det ha tagit, fyra-fem timmar? Så imorgon ska pappa och jag fortsätta med andra sidan av huset, hoppas att det går lika fort där! Dock är vi bara två då, menmen :) 

Emellan åt så har det regnat så vi har fått tagit pauser då och då och vi har trott att färgen skulle försvinna men icke. Tur asså! Efter att vi målat på i två timmar så åkte vi och åt. Åt kycklingwook och satan vad gott det var!!! Mhm, blev hungrig igen haha. 

Vi vilade lite när vi kom hem och körde på sen igen. :) 
  

För en stund sen duschade jag och tog in lille Lukas <3 Går riktigt bra med honom. Spännande och ta hand om honom, hihi. 

Ska gosa lite med honom imorrn innan jag släpper honom i uteburen, jag släpper ut honom ifall det är fint väder såklart. ;) Men gooosa ska jag göra!!! 


När vi höll på och målade så lyckades jag göra nåt med fingret så fick ont men är nog lite träningsvärk så ja haha. Dock har jag en värre 'skada'..jag skulle göra en bakåtkullerbytta och så failar jag och 'stannar' på huvvet så att nacken knäcks och så strålade det ut i ryggen. Aj aj, fick verkligen jätte ont! Så kunde inta alls stå på ett visst sätt. Det hindrade mig till och göra massa saker, ex jag skulle lägga mig på rygg efter för ondheten men kunde knappt det. Så har fått tagit det lite lungt nu men ändå arbetat.
Det är bättre nu, men ont har jag.. :/


Nu ska jag fortsätta med norrlandsinläggen så att dem blir klara någon gång!! Blir därefter att ta något och käka? Sen bara slaaaaappa! :) Ha en go kväll ♥♥


Av Elin - 15 juli 2014 11:59

Vilken färg jag är:  

Vart jag skulle bo:  

Vilket djur jag är:   

Alla beskrev mig jätte bra :) Kan länka vad för sida det är i nästa inlägg ifall ni vill göra, bara och kommentera i sånna fall! ♥ Kram ♥


Av Elin - 15 juli 2014 10:47

 

Hoppas att ni får en bättre dag än mig..Kram! ♥

Av Elin - 14 juli 2014 22:15

Vilken långtråkig dag det har varit..inte gjort någonting idag i princip. Så det har varit ganska jobbigt och mitt humör är väldigt hoppigt. 

Jag har haft fullt upp med bloggen idag, fixat inlägg, gjort lite mer med bloggen osvosv! Allt inför norrland..dock är jag inte klar, har torsdagen och fredagen kvar. *Pust* 

Blir väldigt jobbigt tillslut så får ta det lite försiktigt och inte göra så mycket samtidigt, jag hinner..får tänka så! 

Men nu ligger jag i fas. Ska fortsätta med nåt inlägg om en stund. 

Annars idag som sagt har jag tagit det chill, på kvällen följde jag med Sara och Ida och körde Joppe med kärran. Han är jätte duktig!!

Dock ska kom jag överens med mig själv att jag inte ska hålla på och köra honom för det är INTE ALLS min grej! Om jag ska hålla på med hästar så är det ridning, hoppning, western och mockning som är min grej och som inspirerar mig MEST ♥ Men det är verkligen roligt och åka med, det kan jag inte säga nej till. :) 


Idag sopade pappa huset så imorgon ska vi börja måla...känns inte så roligt men det går säkert fort, bara vi gör det tillsammans och kör på! Ska se till så att jag laddar min mobil så jag kan lyssna på musik så att det blir lite roligare. Haha får försöka att komma ihåg och använda mina gamla hörlurar då. ;) 

Ska också vara kaninvakt åt Lukas för Ida ska åka till sin kille imorgon och vara där tills fredag! Ska bli riktigt roligt och få gooosa med honom och bevisa att jag verkligen kan, att hon kan lita på mig och lära mig. Det här kommer gå super bra! <3


Är super trött så ska verkligen inte vara uppe länge till! I alla fall inte till ett som inatt..få nog bli lite tidigare! Höhö

Nu ska jag fixa nåt inlägg, därefter se videos och fixa mig inför sänga! Godnatt ♥

Av Elin - 13 juli 2014 22:54

SÅÅ JAG!! xD

*Dead*

Ovido - Quiz & Flashcards