elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Frågor från Jenniefer ♥

Av Elin - 30 juli 2014 16:30

1. Vad tycker du om mig? 

Svar: Jag tycker att du är en jätte snäll person, fin och ibland helt jäkla knäpp! Haha. Vi bråkar och jag kan vara sur på dig men vi blir alltid vänner igen och reder ut det. Som sagt, ALLA vänner bråkar! Jag kan prata med dig om saker jag inte vill prata om med mina föräldrar och vänner. Du förstår mig och finns där, speciellt om jag är ledsen! Jag är himla tacksam..<3

2. Kär?

Svar: Ärligt talat vet jag inte längre..

3. I vem?

Svar: Som sagt vet jag inte vad jag känner längre eftersom att han nog inte är intresserad och jag har verkligen gjort allt..men han heter Daniel!

4. Vad heter du i mellannamn? 

Svar: Maria

5. Bästa vänner? 

Svar: Hanna, Jenniefer, Natalia och nån till kanske :)

6. Vad har du för mobil? 

Svar: En samsung som suger röv!

7. Skulle inte vi ses i sommar?

Svar: Haha jo men blev inte så eftersom att jag planerat grejer och måste finnas lite mer hemma nu.

8. Glass el godis? 

Svar: Glass!

9. Chips el popcorn?

Svar: Beror helt och hållet på vad jag är sugen på..men chips då!

10. Känner du många från Skåne?

Svar: Två

11. Bor du i hus, lägenhet, gård?

Svar: Jag bor på en gård, på landet.

12. Första förhållandet?

Svar: Ett sjukt oserriöst! Jag gick i ettan och var ihop med en i min klass. Vi var ihop i typ två dar xD 

13. Vilken klädstil gillar du mest?

Svar: Vet inte. Min egen eftersom att jag inte följer någon stil direkt, bara min egen.

14. Har någon varit otrogen mot dig?

Svar: Nej

15. Donken el pizza?

Svar: Donken, dock gillar jag inget av det haha.

16. Bästa och sämsta betyg i skolan? 

Svar: C och E 

17. Vem vill du kasta en sten i huvvet på?

Svar: Ingen, just nu. 

18. Hatar du någon? 

Svar: Nej inte vad jag vet. 

19. Vad längtar du till? 

Svar: Bland annat, Liseberg. :) 

20. Är du dum i huvvet? 

Svar: Det är faktiskt lite svårt och säga själv om jag är det eller inte. Folk får väl tycka vad dem vill men bara för det kan dem inte förstöra mittt självförtroende och säga hursom! Om jag gjort/sagt nåt ja, men just nu känner jag att jag inte är det. ;)

21. Vilken kroppsdel är du mest/minst nöjd med? 

Svar: Mest nöjd är jag med mina lår, maybe armar också :) Minst nöjd är jag med mina vader och mage!! Usch

22. Ragga el bli uppraggad? 

Svar: Bli uppraggad haha?

23. Någon du älskar?

Svar: Ja, många :*


Tack för dom här frågorna! ♥:*

 
 
Ingen bild

Jennifoor ❤️

2 augusti 2014 21:28

Awe! Finns alltid för dig :) ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards