elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

En månad kvar! <3

Av Elin - 12 maj 2014 17:15

Nu är det måndag igen då! Skönt, ännu en dag närmare skolavslutningen. På tal om det, det är en månad kvar till skolavslutningen och jag är riktigt hyper för det! :) 21 dagar kvar, utan helgerna då. Känns så himla mycket, men det är ju inte det. Snart är vi där, lever livet i 9-10 veckor, saknar skolan lite+kompisarna, dagarna går fortare, fast när man kommer tillbaka till skolan tänker man: Varför tänkte jag så här? xD Haha brukar jämt vara så. 


Skoldagen har varit lite upp&ner. Lektionerna har varit hit och dit,en lektion struntade vi i så vi fick sluta tidigare, vi hade vikarie eller ingen lärare alls.. humöret har också hoppat. Men vet ju helt enkelt vad det beror på, *pust*

Vi hade slöjd idag och Hanna & jag gör ett schabrak och vi failade lite. Hehe.. 

Haft mattevikarie, men han var bra. Blir bara så pinsamt när man ska be om hjälp typ som 'hej titta, jag är så dålig!!' Men whatever, alla har olika svårt och lärarna är där för att hjälpa oss! Om de ska vara där för att peka ut vilka som är sämst på det och de kan de ju dra åt skogen, dock tror jag inte att de skulle göra de. På matten fick vi sluta ca 30 minuter tidigare så vi hade ungefär 100 minuters rast ;) +lunch på det med, men åt ju upp efter 7 min. 

Haft engelska och spanska. Såg på film på spanskan och hade ingen lärare, sjukt skönt! Vi fick sen sluta tio i tre så mamma & Ida kom å hämtade mig :) när vi kom hem gjorde 'vi' käk och åt. +Datorn


Mamma har åkt till jobbe, så nu är Ida och jag ensamma. Vad gör man då? Kollat fejjan, bloggar, aftonbladet, sett på videos, kollat på andras bloggar och lyckats fått upp den nya headern och nu är man troligtvis nöjd med bloggen ett tag. :) Men vi får se om jag fixar någon annan bakgrund, är inte helt nöjd, tycket den andra som jag hade förut är snyggare. :) 


Ska nog öva på lite matte om en stund, har ju prov på onsdag.. kanske duscha håret för det har blivit as fett på två dagar.. 'suck', annars om jag inte duschar håret får det bli en fläta imorgon. Känner mig inte fräsch i huvvet alls! 


Nu ska jag kila, ha en bra fortsatt bra dag! ♥

 

Inte bra bild, men lyckdes klämma lite skinn på min arm emellan två bord... gjorde himla ont!!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards