elin-mylife

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin - 19 juli 2014 18:58

Vi stannar hemma idag och åker imorgon istället! Batteriet i husvagnen var slut men nu har vi köpt ett nytt. Handlade då också och va på ikea en snabbis. Så ikväll ska vi packa in sakerna i husvagen så att det är klart så att vi bara kan fixa oss imorgon och dra iväg!

Uppdaterar kanske imorgon innan vi åker. ;) Vi kommer också hem på tisdag, så nu är det klart och ni vet! 


Har varit fett irriterad på mamma för att vi inte åkte idag! Alla märkte det och höll käftarna stängda. Är fortfarande irriterad för att vi inte åkte idag, liksom det är bara och åka! :S Jaja. 

Ni får ha en bra kväll! ♥

Av Elin - 19 juli 2014 16:45

Hahah lärarna är ju verkligen så! xD Så jävla bra

Kram ♥

Av Elin - 19 juli 2014 13:54

Vaknade upp halv elva och bara: Shiit har jag sovit så länge idag?! Jag brukar bara sova till nio så jah.

Men jag gick upp på dirren. Åt frukost med familjen, fixade mig och nu har jag packat in grejerna i husvagnen :) 
Ska måla naglarna snart för jag är typ klart med allt. Det är bara mamma, pappa och Ida som jag väntar på..sjukt sega är dem. :P De ska duscha, se vad de ska ha med, packa in och allt. Liksom fixa det dagen innan? ;) 

Jag planerar och fixar allt i förväg, mycket bättre än och bara göra saker helt random och komma sent! 

Jaja, vi kommer fram när vi kommer. Fast lite jobbigt och vänta, det är det ju. Vet inte när vi kommer iväg för just nu STRULAR ALLT! Elen i husvagnen funkar inte och Ida å jag säger att de andra ska fixa till sig så att det kanske funkar snart men mamma blir typ as grinig och bara: 'NEJ VI SKA INTE STRESSA NÄR DTE INTE FUNKAR!' Herreguud, nu är jag bara så irriterad på dem!! Så vet inte om vi kommer åka idag..annars imorgon men känner just nu att jag bara vill stanna hemma!

Blir iaf ca två timmars resa senare.

   +badkläder och hörlurar.

Det här har jag på mig idag:

     

Naglarna som jag kanske ska måla:


INFO!

Kanske idag kommer vi åka ut med husvagnen om allt funkar och elen laddar osv.

Vi vet inte direkt när vi kommer hem om det blir måndag eller tisdag. Nån av dem dagarna, beror också på hur vädret blir. Om det blir gasande sol och svin varmt i husvagnen. -Då får vi dra hem, för man kan VERKLIGEN inte sova i en husvagn som det är typ 50 grader i...usch. Hemskt är det!

Vi får också se vad som hittas på. :)

Det finns tidsinställda inlägg för helgen så att bloggen är varm så checka in lite då å då, det är några få inlägg bara :) 

Några bilder kommer tas så var inte oroliga! 

Jag kommer också att kolla in era bloggar när jag kommer hem, kommenterar säkert också så va inte oroliga!


Som sagt husvagnselen strular just nu och måste ladda upp så är inte alls säker på om vi åker idag. Men om vi inte åker uppdaterar senare. Annars så är det bara tidsinställda inlägg som är uppe!


Nu ska jag lyssna på musik, kolla bloggar och spela cc..så att jag kan få upp mitt jävla humör! 

Ha en bra dag! ♥

Av Elin - 19 juli 2014 00:30

Har haft lite saker för mig så har inte direkt hunnit uppdaterat bloggen.

Jag har vattnat alla blommorna eftersom att vi ska vara borta till måndag/tisdag, det tog också lite tid eftersom att jag måste ta bort alla vissna blad osv, så att de ser snygga ut. Dock måste jag vattna dem i vardagsrummet 'sen' för att solen var för på dom där jag vattnade dom andra. :)

Jag och pappa har gjort mat, som vi aldrig gjort förut -som en överraskning till mamma och det blev mums ;) Spelat lite candy crush (jag är heeelt beroende av det!!) Vi har också målat lite på huset, men blev så varmt så vi orkade inte med..

Hämtat Ida från tågstationen och omg..jag såg en polis som var där, dog för hans utseende <3 så jävla snygg asså haha. 

Mamma, Ida och jag kastade pil, sen satt vi alla på verandan, snackade, skrattade osv. Hade det jääävligt trevligt och mysigt :)

Vi spelade därefter skip-bo och mamma, jag å pappa hoppade i poolen sent på kvällen. Det var RIKTIGT varmt!! Hoppade därefter i duschen så att man är fräsch tills man åker bort imorgon. Fixat lite kläder som man ska ha med och 'imorgon' ska jag fixa med det sista som jag ska ha med.


Nu på kvällen så satt mamma, pappa och jag å pratade om att kanske nästa sommar ska vi åka till Ystad eller Bornholm. Jag blev suuuper glad för att bornholm hör till DANMARK!! :D Asså oooh myyy gooood! Haha nu är det bara att vänta till nästa sommar med och se om det blir till danmaaaark ♥♥

(Fast först och främst vill jag ha Norrland nu och Liseberg♥) ;)


Mitt humör har verkligen varit åt helt fel håll idag..har varit sur/ledsen. Mest tyst under för/eftermiddagen. Inte så himla roligt, men man kan inte vara glad hela tiden? 
Som tur var så rättade det sig när mammi kom hem :) 

Har börjat fått ont i halsen..i en körtel..yey! Gör SÅ jävla ont när jag sväljer. Hoppas verkligen att det är borta tills imorgon! Får sjunga som fan 'imorgon' så att det kanske rättar till sig? 


Trött är man nu, men jag kommer nog inte kunna sova..vaknar jätte många gånger under natten och så vaknar jag huuur trött som helst! :/ Vet verkligen inte vad jag ska göra..är ju inte varmt eller nåt, förutom inatt då var det lite varmt. Hoppas att jag sover bättre inatt för det förstör verkligen min dag. Mina ögon är röda, jag är trött och inte orkar med nåt! :/

Jaja. 

Nu ska jag se på videos, kolla bloggar och sen kaaanske sova :) Godnatt och syns sen ♥♥



Av Elin - 18 juli 2014 13:36

Av Elin - 18 juli 2014 12:05

I'm so smart and fab! ;)

http://sv.what-character-are-you.com/d/sv/73/0.html

Have a nice day ♥  

Av Elin - 17 juli 2014 22:26

HAHAHA, jag skrattar ihjäl mig när jag kollar på detta xD Bästa jag sett på länge asså HAHA..*dead* ♥

Och nej jag är inte så för honom, men hittade denna videon så tänkte: Vi köör! :P

Av Elin - 17 juli 2014 21:45

Sjukt fin dag det har varit idag! :) Solen lös och värmen stekte på. Gott humör och allt. 

Ryggen börjar också bli bättre, I think.

Men ont i fingrarna efter allt målande, får så sjukt ont när jag tagit i så med penseln. Går ju inte direkt och hålla löst haha. 


Pappa och jag har målat hela dagen och nu har vi kvar en tredje del kvar av baksidan, ja en tredjedel och två sidor kvar i helhet :) Det går jätte bra och fort med. Vi tog det lite lungt därefter och var hos Saraoch dem nu mot kvällningen. 

 

Tog också in Lukas för en stund sen och nu sitter jag och kollar på Snuten i Hollywood, den äger :') Tänkte också ta lite melon nu, bara njuta och smaska på. Love it ♥

 

Imorgon ska jag fixa de sista inläggen för helgen, måla den sista tredjedelen av huset, duscha, vattna blommorna och lite sånt smått. Ska också fixa lite grejer som jag ska ha med på vår lilla husvagnsutflykt :) Så har lite planer som ska fixas. Info kommer på lördag innan vi åker!


Haha gjorde ett sånt quizspel idag igen, i vilken ålder jag verkade vara i och jag fick denna:

 

HAHA höll på och skratta ihjäl mig! ;) Nä men det är kul och göra det där.

Nu ska jag käka melon och bara ta det chill. Ha en bra kväll ♥ Puss på er ♥





Skapa flashcards