elin-mylife

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Elin - 15 november 2012 17:39

Namn: Elin

Längd: 1.58/1.60

Sko-storlek: 36/37

 Född: I Karlstad

Bor: I Kristinehamn

Gör just nu: Bloggar/lyssnar på musik♥

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Visar känslor, snäll, omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att säga nej, speciellt till kompisar..  ibland lite lätt irriterad och är rätt så känslosam..

Vad är du rädd för: Att min familj ska försvinna+mina vänner.. att jag blir mobbad, och att alla kommer ta mig som en osynlig typ.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, och kanske min sångröst, hehe.

Det roligaste jobbet du haft/har: Bloggen! ;3

 När grät du senast: Idag/för en stund sen..

 När skrattade du senast: Idag.

 Vem åkte du bil med sist: Mamma

 Vem åt du mat med sist: Mamma

 Vem sov du hos sist: Vet inte, Hanna?

 Vem sov hos dig sist:. Ingen xD Hanna

Vad var du rädd för när du var liten:  Vet inte, att dö?

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Lärare eller kock, haha. :)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Hmm, få se.. 3-5 gånger!

Värsta smärtan du råkat ut för: Det var när jag bröt min arm! Gjorde så in i helv*te ont.. höll på och svimma.. :(+när jag blivit sårad!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Vet inte.. Tina♥:(


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Min syster (I) och bror (T) har gjort mig riktigt förbannad! Och ledsen har nog (S) gjort mig.. speciellt förra året.. +några andra!


Har du någonsin sportat: Hm, jag rider ju nu☺



Någon du ser upp till: Mina familj! Och några kompisar.


Vad finns alltid i din handväska: Har inget! Haha, men i min skolväska finns mappar, nycklar+ibland böcker.



Har du varit utomlands någon gång:  Nej, räknas Danmark, haha?


Största stad/städer du varit i: Stockholm, Göteborg, tror Malmö och Örnsköldsvik, stav.

Har du någonsin tagit eller provat droger:  NEJ! Kommer inte göra det heller!!

Rökt: Nej! Kommer inte börja heller!

Snusat: Nej -//-

Druckit: Nej.

Har du piercing eller tatuering: Nej det har jag inte, hehe!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Kvittar väl hur han ser ut eller!!? Huvudsaken han är snäll och omtänksam♥

Finaste komplimang du fått: Vet inte!


Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, verkligen inte!


Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske inte på ''kärlekssättet''! Men i så fall, ja..




Storstad eller landet: Vet inte.. båda



Kött eller fisk: Hm..båda, fast fisk är lite godare. Kött, fy fan! xD



Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet


McDonalds eller MAX: MAX?


Sverige eller Utlandet: Båda


Sport eller nyheter: Nyheter.


Hockey eller fotboll: Hockey



Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Kvittar:) Mörkhåriga?


Sommar eller vinter: Sommar!!♥

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Tåg, för jag har aldrig flugit

Bil eller buss: Bil?


Lite mer frågor om mig!♥

Hoppas ni fick veta lite mer om mig/fakta:)
Hej svejs! Kram


Av Elin - 15 november 2012 16:39

Åh!

Det är att jag tappar mina vänner, eller min familj i en olycka..!! :(.. 

Mina rädslor är också att jag inte ska finna den rätta och att min framtid blir förstörd!..

 

Av Elin - 15 november 2012 16:34

Hej igen! ☺

Det gick jätte bra på utvecklingssamtalet, hehe!!!!♥

Skit bra jue!☺

Nu ska jag chilla framför datorn och sen göra läxan :P

Hej svejs.

   

 

Av Elin - 15 november 2012 14:50

Heeej på er, har saknat er! ☺

Ni är så fina ni som tycker om min blogg! 

Jag vill gärna ha eran blogg så jag kan läsa den! Kommentarer/frågor, osvosv!!♥☺☺

Jag har precis duschat och väntar på mamma, så ska vi göra oss iordning och dra till skolan för jag ska ju ha utvecklingssamtal.. Lycka till ELIN!! Haha :P

Kommer säkert gå bra! :)

Skriver mer sen/senare! Kramkram.   Yeah!!! Potato♥♥ (Har gjort den själv) ^^

 

  ska läsa era+läs min c:!!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards