elin-mylife

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Elin - 9 november 2012 15:38

Ja, det har förändrats! 

Det förändrades kanske när jag var 7-8 år va? 

Hmm, jag tror det! 

Det kommer jag alltid komma ihåg, och det var min värsta mardröm, och jag kan fortfarande drömma om det.. men nu har det blivit bättre, men det kan hända ändå.. </3

Sen hände det ju med M och F när jag var 9.. kommer aldrig glömma er, och alla minnen.. det var det hemskaste som fanns!!! Men älskar er, vila i frid..♥

Sen T.. jag förstod inte, och jag förstår inte fortfarande, ingen i familjen vet hur jag känner. Kommer dom aldrig göra.. Älskar DIG!! Det har VERKLIGEN förändrat mitt liv! och jag önskar det åkte tillbaka till mitt vanliga liv.. 

Av Elin - 9 november 2012 15:33

Åh hej!!☺

Äntligen helg, hehe!!!!!!♥

Idag hade vi spanska, engelska, matte och bild. Asså, våran spanska lärare blev skit arg på oss för vi inte kunde säga en mening på spanska! Jävla gubbe!!! Jag ska fan sluta på spanskan, orkar inte med de mer! Men det har varit en helt okej dag hittills, (stav!) 
Ska snart dra ner och handla, och äta mat där efter, blir nog sent, men aja. :)))))

Trevlig helg!! Kramiz☻♥

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards