elin-mylife

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Elin - 2 november 2012 22:44

Tevlig helg på er alla!♥

Idag, ja, vad har man gjort då, jo, krattat löv och mockat. 

Usch, va så jobbigt med löven, för 1. dom var blöta, 2. om dom är blöta blir dom tunga!!.. Haha, :(

Men det var kul och mocka o göra fint till the horses!!!♥
Annars har jag duschat och följt med mamma o hanldat. 

Nu ska jag nog ta det lungt! Är trött.. haha :c

Blev ett kort inlägg! Men ni får säga till om jag ska byta text-stil, ifall ni inte ser!☻

Kraaaam☺

Av Elin - 2 november 2012 14:41

Bara så ni alla  vet!

05/11-12 skriver jag alla frågor på frågestunden.
Så jag vill gärna ha in flera!! :D♥

Ni skulle vara jätte gulliga om jag fick fler :)      (Fast.. ni är gulliga hela tiden ni som läser!!!)

Kram!

Av Elin - 2 november 2012 14:33

Har ingen då men..

Han ska nog ha mörkt hår, mörkt brunt/svart, spela roll.

Gröna, bruna eller svarta ögon.

Stark, haha. :P (lite muskler)

Att man kan lita på han, och han ska ha ett speciellt leende. :) hehe♥

Ja, där har ni fått höra lite.

Av Elin - 2 november 2012 09:11

 

 

     

  


//Kramis Elin♥

PS: Vill du julhandla med mig någon dag? DS☺


Av Elin - 2 november 2012 00:11

Sov gott alla härliga läsare!!☺

Nattinatti♥♥

Kom ihåg, frågestund!!!! Kommentera, fråga mig något!!

KRAAAM♥


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards