elin-mylife

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Elin - 4 november 2012 19:30

Det är 26 dagar kvar .. kvar tills den dagen du togs ifrån mig, den dagen den första tåren av blod kom, den dagen jag aldrig kommer förlåta, och den dagen jag alltid kommer älska dig!!..

Jag kom hem från skolan, tittade mig omkring, men du var borta, mitt hjärta sprack i tusen bitar, jag sprang, sprang med tårar som spruta, tillslut stanna jag, skrek och grät samtidigt.. jag skaka.. tänkte.. tillslut gick jag in, la mig, väntade, & väntade, men du kom aldrig tillbaka.. jag gav upp, ville svälta mig, blev lam, fick hundra kramar, inget hjälpte, inte ens trösten av mammas hjärta...  jag älskar dig♥

 


Av Elin, min egna dikt...


Av Elin - 4 november 2012 10:19

Godmorgon, godmidda, godkväll!!!

Idag blir det nog bara att ta det lugnt, kanske gå på en promenad om det blir uppehåll☺

Jag ska iaf mocka vid halv 11, tjugo i 11. Då har jag det gjort. 
Sen ska jag nog smsa Hanna, för jag måste prata med henne om att ''julhandla'', hehe, då vet du det Hanna ifall du läser!☺  Blev ett kort inlägg. Men jag lovar att skriva mer ikväll!!!

Hade tänkt ta en musik video, men kan inte lägga in de på bloggen.. 

Ska försöka fixa den sen! Have a good day!♥

Av Elin - 4 november 2012 10:15

Alltså jag vet inte vem det är som betyder allt för mig .. 

Det är nog min familj♥ och Hanna☺

Jag var tvungen att ta fler, kom inte på en!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards