elin-mylife

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Elin - 14 november 2012 20:54

Omg, hittade ett par jätte snygga skor på coop, wow, blev jätte kär i dom.. är så sugen på och köpa dom!!!

Love them♥ Jag kommer nog iaf köpa dom!!!!!!!!!! :D 

Hittade ingen bild på dom. Men ska försöka hitta en:) Så kanske ni får trycka till/kommentera! 

Dete var väl det ända jag tänkte säga! 
Joo, jag såg en gubbe på coop, som såg ut som ett peddo, äckligt, men han skratta jätte roligt ut!! D: xD

Haha, skratta ända vägen hem!! Usch ändå.. 

Hej då! Säger godnatt, för jag ska kolla på Stalkers nu, scary/nice! :s ^^

Godnatt/Heejdå!☺♥

Av Elin - 14 november 2012 18:15

1. Är du singel? Ja.
2. Är du lycklig? Nja.

3. Är du uttråkad? Inte så värst.
4. Är du ledsen? Nja.. lite 
5. Är du italienare? Nej.

6. Är du gravid? :O Neej!
7. Är du full? Nej.

8. Är du en cooling? Yeah, ocf! ;3

9. Är du från Irland? Nej.

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eh, ja? 

11. Har du nånsin blivit sårad? Ja! Väldigt, och jag är det fortfarande..  
12. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Japp, so what? 

13. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej.

14. Har du haft en hemlig beundrare? Kanske.
15. Är du kär? Ja!♥
16. Vill du gifta dig i framtiden? Vet inte, kanske.

17. Brutit ett ben? Nej
18. Gjort nåt du ångrar? Ja..
19. Hoppat Bungee Jump? Nej
20. Ljugit för någon du tycker om? Vet inte, kanske

21. Ätit en hel tårta? Öh, nej! 
22. Gjort bort dig offentligt? Jaa!  
23. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa!!:(
24. Velat försvinna? Ja, verkligen!..

Av Elin - 14 november 2012 17:50

Imorgon är det dags för utvecklingssamtal! Jahapp.. undrar vad dom kommer säga? 

Hoppas något bra! D: 

Men jag är inte nervös .. än.. hehe, jag blir nästan jääämt nervös precis när vi ska åka..!!! :( Och sen så kan jag knappt sitta stil, haha .. 

På papperen som jag fick hem ser det ju bra ut!☺ Gött, hoppas! Önska mig ''lycka till!!'' Wish me luck!♥

See you later, maybe! HUGS!☺

(Gillar att skriva lite engelska ord ibland!, ni kanske har märkt det?) 

 

Av Elin - 14 november 2012 15:15

Jag har säker tappat någon.. 

men just nu kommer jag inte på!

Av Elin - 14 november 2012 15:10

Dom tycker jag är snäll, konstig på ett bra sätt, lite rolig! :)

En man kan lita på såklart!! ♥

Av Elin - 14 november 2012 14:51

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag skrev en anledning ''varför'' jag inte skulle blogga! 

Jag skulle träna/öva på provet som vi hade idag!  Men I'm back now:) Skrivaskriva blire! :D

Jag vet inte hur det gick på provet ni som undrar, vi får veta det på Måndag .. men uppdaterar då hur det gick!!! ☺ Kändes iaf bra!! 

Sen så hade vi läxförhör på spanskan, det gick också bra, 20,5 rätt av 24♥☻ Thank you!

Jag tog mässling/påsjuk-sprutan igår! var någon mer grej .. det gjorde faktiskt inte så ont, bara när det kom in!

Nu ska jag göra ''varje dag grejset'' för idag och igår. Uppdaterar mer ikväll/sen. Kramiz

 

 

   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards