elin-mylife

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Elin - 12 november 2012 16:26

Till dig (I) om du läser:

Jag vet att du blev arg på mig igår bara för att jag hade glömt hundens bed ute.. men det var inte meningen! Jag hade råkat glömma den.. jag hoppas den blev torr tills idag?♥ Hoppas du förlåter mig? Fast egentligen va det inte så farligt eller, alla kan glömma?! Jag tror till och med att dugjort det!

Kram


En låt to you, vet att du/ni hört den!

http://www.youtube.com/watch?v=EWwtiAqUaXk


Av Elin - 12 november 2012 16:21

Jag vet faktiskt inte!

Svårt..  hehe. :(

Av Elin - 12 november 2012 16:14

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår!! 

Jag städa och så åkte vi till Karlskoga o farmor och farfar.. sen var jag tvungen att städa klart på kvällen vid halv åtta, duscha och sen skulle jag se på Beck! :(♥

förlåt...!

Och jag vet inte om jag kan blogga imorgon, och senare idag, för jag måste träna på historia provet!!!! :( 

Är bajs.. ska iaf försöka, men lovar inte.. ''suck'' 


Idag har det varit en bra dag iaf♥ Vi har inte gjort så mkt, haft so, matte, svenska. :)) 

Vad har ni gjort idag? :P

Skriver kanske ikväll! Kram☺



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards