elin-mylife

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Elin - 10 november 2012 22:59

''Mamma''

Namn: Mona

Ålder: 48

Hårfärg: Mörkbrunt

Ögonfärg: Bruna/blå/gröna?

Snäll, mysig! Världens bästa mamma♥


''Pappa''

Namn: Peter

Ålder: 48

Hårfärg: Brunett/blod

Ögonfärg: Blåa eller gröna. 

Snäll, rolig! Världens bästa pappa♥                          

Älskar er!

Av Elin - 10 november 2012 22:39

Har just kollat klart på Wallander som jag såg halva filmen på :)

Den är ju skit bra, hehe!! ♥

Nu ska jag kolla på ''Ted''!!!!!!!!!!!!! :D Hoppas den är bra!☺ Den verkar ju bra, haha!♥ 

Men vi får se, tipsar antingen senare ikväll eller imorgon:)

Annars säger jag väl gooooodnatt!!♥ 

Kramiz. 

ps: om jag kollar klart på Ted så blir det nog en till wallander därefter. ds :3

 <-kollade på denna nyss

 

 

 


Av Elin - 10 november 2012 18:40

Wow, fick just reda på att jag kommer få den tråkigaste Lördagen ever!!!!! :(

''nere''... :c


Av Elin - 10 november 2012 09:50

Godmorgon på er alla! 

Idag vaknade jag vid 09:40, värsta gött!!!♥

Men idag blir det nog ingen rolig dag..  jag ska göra läxor.. först ''loggboksläxa'' (man skriver vad vi gjort i veckan), matte, sen ska jag träna på historia provet.. kanske lite spanska vi får se! Så det blir kanske inte så mycket bloggande idag! Men ska försöka med det iaf. Tror jag ska göra loggboksläxan nu, och sen kanske jag ska äta frukost, är inte speciellt sugen. Då vet ni vad jag ska göra under dagen, hehe. Vad ska ni själva göra?☺  Hoppas att det blir roligare än vad jag ska göra!!? ☻ Kram och puss, tihihi. 

Av Elin - 10 november 2012 09:47

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards