elin-mylife

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Elin - 8 november 2012 18:49

Hur menar ni? Drömmar som man drömmer på natten? O,o Eller det som man typ önskar/vill sig?
Aja.. 

Mina drömmar är att det blir bättre i mitt liv.. att jag får en perfekt pojkvän, vänner, och allt annat som jag vill. (när jag blir äldre) Att solen lyser upp på mig någon dag..♥

Av Elin - 8 november 2012 18:46

http://www.youtube.com/watch?v=8xFUhnRCnkw


Hanna♥Elin*

Fast.. allt håller inte direkt på och knuta upp sig, men jag hoppas för varje dag..

Av Elin - 8 november 2012 18:35

Oh herregud, vilken underbar dag det har varit!! ☺♥

Var i skolan och chillat, haft idrott, hemkunskap, och no. En bra dag bro!

Sen iaf, drog Hanna och jag till ''Hanna'', haha! Där rastade vi hunden ''Hugo'', sen drog vi och shoppa, haha, vilket ord :P Jag handlade två julklappar, men Hannis ska följa med mig någon annan dag och handla resten! Eller, tipsa, osv!☺

Har precis duschat! Men tack för en supersuper härlig dag Hanna!♥♥

Har'e bäst lingon häst☺

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. 

     

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards