elin-mylife

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Elin - 3 november 2012 23:27

Blir att sova nu ;3 

Orkar inte vara vaken.. :c men smala Sussie verkar bra hittills!☺

Ni får ha en fortsatt bra kväll/natt ni som är vakna!♥

så ses vi. Kram.

Av Elin - 3 november 2012 22:38

Hej på er mina kära♥

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt! Farmor och farfar och hela familjen har varit hemma, love it♥☺

Ohh, hände en förskräcklig grej hemma idag!!! :c Vi håller på och gör ett garage och då skulle min bror gå upp på en stege till en byggställning, sen rasar byggställningen och stegen så han faller runt 5-6 meter ner i backen och landar på ett betonggolv!!!!!!!!

Så han har ont i axeln och benen,  han kunde ha dött!!!!! ÄNGLAVAKT!!!♥ Thank you... :c

Älskar dig brosan.. ♥ Krya på dig eller vad man säger,,, /tänker på dig! Inatt kommer jag säkert få mardröm.. :c

Nu ska jag mysa mig ner under täcket och kolla på smala Sussie, har aldrig sett den så tänkte göra det☻☺ Är den bra?? (Kan skriva om den var bra eller dålig, som tips!)

Men skriver mer sen eller imorgon! 

Kram och puss.

 


 


Av Elin - 3 november 2012 14:41

Jag heter ''Maria'' i mellannamn.

Jag älskar hästar. 

Jag älskar rosa och vitt. 

Jag hatar ormar!

Jag är just nu kär!♥

 

 

Av Elin - 3 november 2012 14:34

Hej hej!! 
Jag har inte så stor lust att blogga och så vet jag inte vad jag ska skriva om ... :s

Men jag vaknade iaf vid 09:06, gött!!!!!♥ Sen åt jag frukost mocka, tog det lugnt. Sen har jag varit med hästarna, och borstat dom o så☺☺ (Älskar hästar, hihi) Sen skar jag lite grönsaker, haha! :P

Men ni får fortsätta med det ni gjorde, blev ett kort inlägg.. 

Skriver förhoppningsvis ikväll. KRAM!!!!!!!

Av Elin - 3 november 2012 00:59

Dags att sova!!♥

Nu säger jag ....

  !!!!♥

Syns imorgon☺

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards