elin-mylife

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Elin - 19 november 2012 20:12

Jag sitter just nu och chattar med Hanna, Gabbe, Elin och Mr. M!! ♥♥♥

Äger ju!! Mysigt också, plus, lyssnar på: Far och Son, lyssna på dom!! KRAM


Av Elin - 19 november 2012 17:57

Hej. 
För alla som ville veta hur det gick på provet: Det gick skit bra! Är nöjd! Kunde inte gjort det bättre!!☺☺

Och på Torsdag blir det NO-prov och nästa vecka geografiprov/so..  kommer suga.. för är inte bra på något!!

Även fast det står det på utvecklingssamtalet... haha!  aja, fixar sig nog! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, skolan, chillat, läxor! 

Just nu sitter jag och skriver med Elin, hon vet precis hur jag känner (hur jag mår).. tack för du finns, att du hjälper mig! Du kan också känna som jag.. +jag har skrivit med Mr. M!♥

Ska dra nu, skriver kanske mer ikväll, vi får se! Annars imorgon efter 16. 

Kram.

Av Elin - 19 november 2012 14:54

Snälla, jag vill ha fler som checkar in på min blogg!!♥♥
Skulle vara jätte gulligt!

elin-mylife.blogggplatsen.se <-<-<-<-Checka!!! ^^
Skriver mer sen. KRAM☺

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards