elin-mylife

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elin - 23 november 2012 15:15

Det är en vecka kvar!!! 

En vecka kvar tills det blir 1 ÅR!!!!!! :c känner nästan tårar.. 

Kan inte fatta det, kan aldrig göra det.. utan dig i ett helt år, ett skit år.. jag har verkligen gråtit nästan varje dag sen du lämnade oss.. kan aldrig förstå..


Dikt (repris, fixade till den lite också, fast den blev konstig i slutet.. )

Det är 7 dagar kvar.. kvar tills den dagen du togs ifrån mig, den dagen den första tåren av blod kom, den dag jag aldrig kommer förlåta och den dagen jag ALLTID kommer älska dig!!.. Jag kom hem från skolan, tittade mig omkring, men du var borta, mitt hjärta sprack i tusen bitar, jag sprang, sprang med tårar som rann, tillslut stanna jag, jag skrek, grät.. jag skaka.. tänkte.. tillslut gick jag in, la mig, väntade & väntade, men du kom aldrig!.. jag gav upp, ville svälta mig, blev lam, fick kramar av mamma, inget hjälpte.. inte ens trösten av mammas hjärta... jag älskar dig♥ 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards