elin-mylife

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Elin - 1 november 2012 23:19

Tjena mitt bena!!

Vad har ni gjort idag? Själv har jag mockat, krattat löv! :)

Härligt, fast inte och kratta löv, hahah :P

Snart är klockan halv tolv, vad ska man göra? Jo, jag ska kolla på film  
CHILL!♥ Sen kanske sova, mihihihi.☺

Skriver troligtvis imorgon, tjaoo, godnatt♥☻


Av Elin - 1 november 2012 14:22

Sitter just i köket och gräddar våfflor, göttgött!, det går jätte bra!! :)

Hanna och jag ska iaf på bio på Söndag:))))♥ Så jag ska kolla vad vi ska kolla för film nu!

KUL!!!

Dags att kolla våfflan, hejdå!!!:)♥

Av Elin - 1 november 2012 09:44

Min syster S.♥

Hon är nästan jämt glad,

snäll,

vacker,

hon bryr sig om personer.

Man kan lita på henne!

Hon är sig själv, och hon har alltid varit värd att va älskad!!♥

Av Elin - 1 november 2012 09:42

 

 

Av Elin - 1 november 2012 09:32

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards