elin-mylife

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Elin - 11 november 2012 11:52

Jag har nog typ ingen bästa vän, haha.. :c

Jo kanske  Hanna/Hannis eller A♥


Fakta? ;3


Hannis:

Namn: Hanna

Ålder: 12

Hårfärg: Hon färgar håret då o då, men hennes ''riktiga'' färg är orange/rött. 

Ögonfärg: Blåa eller gröna.

Jätte snäll♥ Är sig själv, rolig, smart!! Hihi. 


A:

Namn: Asha.

Ålder: 12

Hårfärg: Svart

Ögonfärg: Mörk brun/svart

Snäll!♥ Rolig, är sig själv!


Av Elin - 11 november 2012 11:44

Godmidda' 

Idag gjorde jag mannagrynsgröt helt själv, tihih, brabra!! ☺

Sen har jag mockat, idag var det skit kul, hehe! ☻♥ och så gav jag hästarna morötter♥ tycker de är värda det!

Jag hade tänkt och gå ut o gå, men det blev ju inte! Det börja ju regna!!! ;(

Snart om en sund ska jag nog stor städa mitt rum, gött! Sen ska jag nog öva på spanskan och historian!

Men ses ikväll! Hej då, kram.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards