elin-mylife

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Elin - 5 november 2012 17:43

Åhhhh!!

Har så ont i magen, har haft det sen 10:15-10:25.... 

Om det inte går över tills imorgon då går jag inte till skolan.. stannar hemma då!..

Jag ska iaf fortsätta lida. Krya på dig Elin!!♥ Tack^^ 

Kram .. :c

  Typ jag!..  Mamma och jag kanske tror jag har magkatarr..

Av Elin - 5 november 2012 15:05

Jag saknar när jag var liten..

det är inte lätt längre, livet känns bara som en lek ibland.. 

Jag vill bara få mitt gamla liv tillbaka, iaf 2009?

Då allting var lätt, man kunde vara sig själv, ingen gav konstiga blickar..

Saknar det... 


Av Elin - 5 november 2012 14:53

Hej på er (GAJS)^^ 

Åh, idag var det ju skola ... tråkigttråkigt! Hände väl inte så mkt, bara att jag skämde ut mig i taxin, och en börja as garva åt mig, så flina han, var sugen att trycka upp en penna i aa, ni vet .. :cccccc 
Har haft tråk bara. Men iaf, jag slutade 14:10 och kom hem 14:25. Så det va skönt!!!! Imorgon blir det långdag till halv fyra, mysigt! ... är inte direkt taggad för det! Men jag ska sitta vid datan en stund sen, sen göra läxan, (vi ska berätta om en bok vi läser osv!..)  sen försöka dra mig ut och mocka till Mollan (Molly). Sen blir det väl chill hela kvällen!


Åh, har ont i magen idag, hela dagen :c Någon som kan ge något tips som hjälper?

Iaf, ikväll blir det att svara på frågestundsfrågerna!!!!!!! ☺☺☺♥ Men har inte fått in många.. så skrivskriv till mig så svarar jag, kan vara vad som HELST!!! :3 snälla..? 

Ha det så skriver jag mer ikväll! Föresten, vad tyckte ni om min dikt? Kommentera!♥....

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards