elin-mylife

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elin - 18 november 2012 20:01

  Pröva och köp!!  Den var go och bra!!☺☺♥

Av Elin - 18 november 2012 19:57

Men innan den är slut är ju det bästa till sist! 
SOLSIDAN och BECK!!!

Yeah! Vem/vilka ska se Solsidan?☺ Vem/vilka ska se Beck??☺☺☺

Hoppas ni får en bra och mysig avslutning av helgen!♥

Det kommer nog jag få! Kram mina godingar, skriver med efter 14. 

Hej då.

Av Elin - 18 november 2012 13:10

Hejsan!

Är speciellt glad nu! ☺

För jag kanske kommer få Molly av Sara (min syster)!, Vi kanske ska åka till cook Islands och jag är verkligen kär i en så fin person!!!♥ Kan det bli bättre? Nej.. eller kanske... :c ''tänker på minnen'' 


Men jag vaknade 10:11:) Låg kvar i sängen en liten stund, klev upp, åt frukost, klädde på mig, gick ut och mocka o gav morätter till hästarna♥ Så för en stund sen kom jag in och snygga till mig, med håret och la på lite mascara^^ 

Hehe! Fint, blev det iaf!☺☺ Hoppas det blir lite finare väder för då ska jag på en promenad. Hoppas!! 

Men nu ska jag ta det lungt en stund, hej då!:)

   

     

Av Elin - 18 november 2012 00:45

omgomg!!

Vi kanske ska åka till ''Cook Islands'' nästa år eller något sådant!!!♥♥

Åh! Så jäkla roligt så jag tror jag spricker!! :D:D

Jag har aldrigt åkt dit! Så det är därför jag är så spänd, glad, MM!! ☺☺☺


Bilder:

 

 

 

  

 

    

 

Hotel:

 

 

Godnatt och Kram!!♥♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards