elin-mylife

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Elin - 7 november 2012 19:43

- jag vet inte vilken!!! :(

kanske ....

 <---?

Av Elin - 7 november 2012 16:25

Nu har jag varit hos tandläkaren! 

Det gick skit bra förutom att jag hade lite tandsten.. :(  men nu vet jag, ska köra med tandtråd iaf har jag bestämt, haha ;)  Det gjorde skit ont att ta bort tandstenen :s och jag slapp o ta kort på mina tänder!!! :D

Nästa gång/år, ska en tandläkare kolla på mitt bett :o omg!! Känns inte bra! 

Men det är nästa år, så hinner bygga upp mig för ''den'' gången. 


Jag känner mig bättre än imorse, jag har bara lite ont, men går förhoppningsvis bort!♥

Ska iaf till skolan imorgon!!! sköntskönt. 

Nu ska jag iaf sitta vid datorn och sen träna på min läxa... !

Ha det :)

    

 



Av Elin - 7 november 2012 08:40

Okeej! Den var sjukt läskig!!! :c

Kollar inte, hahah! 

Av Elin - 7 november 2012 08:15

Tjaoo!

Idag blev det så att jag stanna hemma.. ha fortfarande ont i magen, hade det hela natten :c

Så det blir att ta det lugnt hela dagen iaf, blir nog inte någon frukost idag känner jag..  

Ska försöka dra mitt till skolan imorgon, annars missar jag skit mycket och det hatar jag verkligen!!!


Åh, idag ska jag till tandläkaren.. kommer blir så scary, haha :c

Dom kommer säkert ta kort på mina tänder och det gör så ont för dom stoppar in någon grej som skaver osv!..

Går säkert bra. Önska mig lycka till♥☺

Nu iaf blir det att kolla på någon film, ska nog kolla på halloween, är den läskig? 

Men vi hörs senare! Kraaaam+ha en bra dag i skola. 

     <--aww, så söt♥

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards