elin-mylife

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Elin - 16 november 2012 23:10

Nu strax blir det att lägga sig! :) 

Är jätte trött, hehe.. men vi hörs imorgon! 

Kram och ...

 

Av Elin - 16 november 2012 21:23

Åh, nu blir det mys!!! Framför datorn och wallander.. hehe. 

Åh, har otroligt ont i magen, i överdelen, vet någon vad det kan vara? !! Snälla.. skriv isåfall!!! 
Får väl ta en tablett om det ej går över, för jag kommer inte kunna sova annars... AH:( 

TREVLIG HELG! ses. Hej då!

     

Av Elin - 16 november 2012 17:56

    is YOU!♥ Forever.

Av Elin - 16 november 2012 14:34

Det är när folk säger elaka saker, är dryga, bitchiga osv! 
Mobbning, att man ljuger och så. 

Finns säkert fler saker! 
Att man t.ex säger en sak och så blir det inte så!.. 

Av Elin - 16 november 2012 14:26

Go'dagens☺ 

Jag kom hem ganska tidigt idag (13:55) och så slutade jag 13:40♥ Love it. Hihi. 

Jag ska nog gå på en promenad om en stund och sen vet jag inte mer.. hehe. Smsa Hanna? 

Nej vet inte.. Men vi får se, skriver iaf det sen. 

Åh, har haft ont i magen idag i skolan.. :( har det lite än:( Wää, ska nog ta en tablett sen om det inte gått över. 

Igår när jag tog en tablett, då delade jag den i två halvor, sen tog den typ 5 sek att svälja dom, hehe! usch, men dom smakar pencillin (stav)! :s


Har ni hört att det går vinterkräksjukan nu?! :O Fy f*n! :( Smitta inte mig!!!!.. 

Skriver mer sen, kram.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards