elin-mylife

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Elin - 6 november 2012 16:58

Ååh, det är såklart en bild på en röd ros!♥
Jag älskar sådana!☺

 

Av Elin - 6 november 2012 16:38

Till frågestunden:
1. Om du får reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig, va skulle du tycka om henne då?

Svar: Jag skulle tycka synd om henne! För alltså, alla gör sådana misstag, och jag skulle fortfarande tycka om henne som vän!

2. Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig? Hur gammal var du och vad hände? Ärligt!

Svar: Såklart jag kan göra! Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var .. kanske 5-6 år. Jag var hos min kusin och vi lekte, jag hade skrattat och busat osv, så jag var väldigt på eller hur man säger.. så sen när min kusin sa något roligt så kissa jag på mig ... :s


Tack för frågorna!!!♥ Kram :)



Av Elin - 6 november 2012 16:33

   <--Typ sådana ...!

Av Elin - 6 november 2012 16:27

Hejhej!

Idag har jag ont i magen igen.. fick det i skolan, men inte så tidigt, kanske vid tre.. :c

Ååh, tog nyss en tablett, hoppas på att det blir bra! Usch, tabletten smaka penicillin.. Blää!!!!

I skolan har jag inte gjort så mycket, haft no, redovisning, det gick sämst!! Engelska, idrott, svenska, och slöjd!

Dagen har varit bra, helt okej ☺
Men nu ska jag smaka penicillin, och vila magen framför datorn med en film snart tror jag!

Orkade inte lägga upp frågorna igår, så jag gör det nu. Kram

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards