elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Frågor idag igen, hehe..☺

Av Elin - 15 november 2012 17:39

Namn: Elin

Längd: 1.58/1.60

Sko-storlek: 36/37

 Född: I Karlstad

Bor: I Kristinehamn

Gör just nu: Bloggar/lyssnar på musik♥

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Visar känslor, snäll, omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att säga nej, speciellt till kompisar..  ibland lite lätt irriterad och är rätt så känslosam..

Vad är du rädd för: Att min familj ska försvinna+mina vänner.. att jag blir mobbad, och att alla kommer ta mig som en osynlig typ.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, och kanske min sångröst, hehe.

Det roligaste jobbet du haft/har: Bloggen! ;3

 När grät du senast: Idag/för en stund sen..

 När skrattade du senast: Idag.

 Vem åkte du bil med sist: Mamma

 Vem åt du mat med sist: Mamma

 Vem sov du hos sist: Vet inte, Hanna?

 Vem sov hos dig sist:. Ingen xD Hanna

Vad var du rädd för när du var liten:  Vet inte, att dö?

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Lärare eller kock, haha. :)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Hmm, få se.. 3-5 gånger!

Värsta smärtan du råkat ut för: Det var när jag bröt min arm! Gjorde så in i helv*te ont.. höll på och svimma.. :(+när jag blivit sårad!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Vet inte.. Tina♥:(


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Min syster (I) och bror (T) har gjort mig riktigt förbannad! Och ledsen har nog (S) gjort mig.. speciellt förra året.. +några andra!


Har du någonsin sportat: Hm, jag rider ju nu☺



Någon du ser upp till: Mina familj! Och några kompisar.


Vad finns alltid i din handväska: Har inget! Haha, men i min skolväska finns mappar, nycklar+ibland böcker.



Har du varit utomlands någon gång:  Nej, räknas Danmark, haha?


Största stad/städer du varit i: Stockholm, Göteborg, tror Malmö och Örnsköldsvik, stav.

Har du någonsin tagit eller provat droger:  NEJ! Kommer inte göra det heller!!

Rökt: Nej! Kommer inte börja heller!

Snusat: Nej -//-

Druckit: Nej.

Har du piercing eller tatuering: Nej det har jag inte, hehe!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Kvittar väl hur han ser ut eller!!? Huvudsaken han är snäll och omtänksam♥

Finaste komplimang du fått: Vet inte!


Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, verkligen inte!


Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske inte på ''kärlekssättet''! Men i så fall, ja..




Storstad eller landet: Vet inte.. båda



Kött eller fisk: Hm..båda, fast fisk är lite godare. Kött, fy fan! xD



Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet


McDonalds eller MAX: MAX?


Sverige eller Utlandet: Båda


Sport eller nyheter: Nyheter.


Hockey eller fotboll: Hockey



Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Kvittar:) Mörkhåriga?


Sommar eller vinter: Sommar!!♥

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Tåg, för jag har aldrig flugit

Bil eller buss: Bil?


Lite mer frågor om mig!♥

Hoppas ni fick veta lite mer om mig/fakta:)
Hej svejs! Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards