elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

♥ Svara/Kryssa i ♥

Av Elin - 14 november 2013 18:45

Ja-(x)

Ibland/kanske-(/)

Nej-( )


[DU]

Namn: Elin
Smeknamn: Alin
Längd: Runt 160-165
Vikt: Ingen aning
Född: 2000
Bor: Värmland
Familj: Mamma, pappa, Tobias, Sara och Ida
Husdjur: Trisse, Albin, Rålf ''Snubben'' xD


[DITT RUM]
Vilken färg har dina tapeter? Rosa..
Vad har du på väggarna? Tavlor och hyllor. 
Vad har du på golvet? Matta, säng, skrivbord m.m
Vad har du där du har datorn, förutom datorn? En lampa, en blomma, mobil och småsaker. 
Hur många böcker har du? Ojdå, rätt många. 
Hur många skivor? Nä
Vilken färg har de flesta av dina kläder? Svarta och vita
När städade du senast? Snart två veckor sen?

[TRE SAKER]
Tre saker du har i kylen: Mat, grönsaker och pålägg m.m
Tre saker du har i garderoben: Kläder?
Tre saker du gjort idag: Varit i skolan, gjort läxan och ätit haha
Tre saker du ska göra imorgon: Vara i skolan, försöka vara vaken och kolla på film
Tre saker du gjorde igår: Var i skolan, gjorde läxan och var i Karlstad.
Tre djur du haft: En häst, kaniner och ja?
Tre sidor du besöker varje dag: Facebook, youtube och bloggplatsen typ.
Tre band du lyssnade på när du var liten: Vet inte.

[I ÅR]
Vilka konserter har du varit på: Om jag ska vara ärlig..ingen
Vilken var den första låten du hörde på året: Ojj det vet jag faktiskt inte! 
Den första filmen du såg detta året? Ingen aning!
Har du fått nya vänner: Jaa :)
Förlorat vänner: Ja det har jag.
Vart var du på semester: I norrland och Mariestad
Hur firade du nyår: Vet inte, firade inte?


[ALLMÄNT]
Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [/]
Jag har kastat mobilen i en vägg [ ]
Jag har velat raka av mig allt hår [x]
Jag har velat vara det andra könet [x]
Jag har slagit sönder något [/]
Jag har samlat på klistermärken [ ]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [ ]
Jag har brutit något ben i kroppen [x]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [ ]
Jag har haft matkrig [ ]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [/] 
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar [ ]
Jag har sportat på fritiden [x]
Jag har varit på maskerad [ ]
Jag har ljugit för någon [x]
Jag har gjort sönder ett fönster [ ]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [ ]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London [ ]
Jag har en webbkamera [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [ ]
Jag har bytt hårfärg någon gång [ ]
Jag har ett lyckonummer [ ]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [ ]
Jag har sovit bort halva dagen [/]
Jag har gått barfota i en mataffär [ ]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [/]
Jag hatar tivolin [ ]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [x]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag tycker att jag är bäst i världen [ ]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

[SMINK]
Använder mascara [ ]
Använder kajal [ ]
Använder foundation [ ]
Använder rouge/solpuder [ ]
Använder läppstift [ ]
Använder läppglans [/]
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ ]
Använder parfym [/]
Använder hårspray [ ]

[HUMÖR]
Blir sur för ingenting [ ]
Har starka känslor [x]
Skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan [ ]

[HUMOR]
Har särhumor [x]
Skrattar när någon ramlar [/]
Brukar skratta så tårarna rinner [x]
Är flummig [x]
Kan skratta åt ett ord som “kåldolmar" [/]

[SKOLAN]
Är nöjd med min nuvarande klass [x]
Har blivit mobbad [x]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [/]
Suddkrig på lektionerna [ ]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [ ]

[KOMPISAR]
Har kompisar som betyder mer än livet [x]
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [x]
Har killkompisar [x]
Har tjejkompisar [x]

[SKADOR]
Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [x]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ]

[INTERNET]
Har MSN [x] fast använder inte de hahahah
Har lunarstorm [ ]
Har bilddagbok [x] men lägger inte in bilder +använder de inte 
Har kamrat [ ]
Är medlem på hemsidor man glömt bort [ ]

[ÄR NU NÖJD MED LIVET]
Ja [ ]
Nej [ ]
Ibland [x]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards