elin-mylife

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Elin - 18 oktober 2013 23:15

Idag är det äntligen fredag!!! Gött de <3 

Har varit i skolan, handlat, Varit med familjen och hjälpt mamma med och rensa olika saker som vi ska åka med till tippen imorn :)

I skolan så hade vi först so, då gick vi igenom några frågor så körde vi ett nyhetsquiz.

På spanskan fick vi öva in en text som vi skulle ha redovisat, men det visade sig att vi skulle göra det på måndag (haha!) så fickk vi tillbaka våra prooooov! Det gick ju bra, är faktiskt nöjd, fick C. +Vi ska göra ett ''hörprov'', läsförståelseprov'' och muntligt så det kommer plusas ihop. Så nu hoppas jag på att det går bättre!! :) Fast är ju nöjd

Så på engelskan så övade vi på olika saker, kul
Vi skulle haft svenska, men några ''elevråd'' pratade om vår skola så det blev inte de, gött de.
Sedan på idrotten så skulle vi först springa 5 varv i idrottshallen, hehe. Sedan hade vi basket, var så tråkigt :( då blev jag faktiskt besviken. Men ingen jävel passade?!!?

Så frågade vår idrottlärare; Söker ni ställen där bollen INTE kommer? 
Och då bara; vaah?! 

Nej men det är inte så lätt när man suger och ingen passar, guuud!

Sedan slutade vi vid 13.50


När jag kom hem så åkte mamma och jag o hämtade Ida på busstationen sedan så handlade vi.

Annars så kom Sara, Linus och Dennis. Vi pratade, fika m.m

Så nu på kvällen så hjälpte jag mamma och rensa saker som vi ska åka med till tippen! :) 
Var jätte kul. 
Och nu har jag lovat mig själv att denna helgen ska jag vara mer social

För imorn ska jag träna inför soprovet, följa med till tippen och säkert nåt annat. Blir super bra :) Hihi!

Men nu ska jag kolla på film, förlåt för sug uppdatering, men jag ska vara lite mer social men såklart ska jag blogga!!!! 
Sov gott kära läsare och ha en fortsatt bra lördag.

Natti -Thrift shop <3 pssssssss

:*










Av Elin - 18 oktober 2013 11:06

Hejsan vill bara säga att spanskaprovet gick bra.

:) Fick C, men är faktiskt nöjd ändå!

<3 

Nu slutar engelskan så ska äta men ha det bra!!! Kramar

Och fredag idag, lovvvvvvvvvve

Ovido - Quiz & Flashcards