elin-mylife

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Elin - 2 oktober 2013 19:17

Godkväll kära läsare! :*

Idag har det varit en bra dag, var ju  på Ikea, jätte kul!!!! :)

Vi köpte massa olika saker, men jag köpte ljus, tre i ett sätt, dom luktade HUR gott som helst!!!!

Kan inte beskriva hur dom luktar, friskt och gott, ljusen heter ''Lugn'' och två är oranga och ett är vitt

Så nu blir det att bränna, läääängtar, så nu kommer det lukta super i mitt rum

Annars när vi kom hem gjorde jag klart NOläxan, så nu är allt det klart, bara och öva inför provet

sedan om en stund ska jag läsa igenom engelskan en snabbis annar bara ta det lungt

Men ha en fortsatt bra kväll puss och kram :D


ps, kanske har det lättare att blogga i skolan, kan ju blogga med skoldatorn, men vi får se, ds <3

Av Elin - 2 oktober 2013 08:45

DU 
Hur mår du? - Bra, men lite ont i huvudet
Favorit citat? - Lev dagen som att det våre din sista
SKOLA 
Är du liksom ensam eller populär? - Jag är inte populär eller ensam. Det ''under'' populär
Har du blivit/blir du mobbad? - Ja jag har blivit typ mobbad
Har du många vänner? - Ganska
Är du trygg i skolan? - Nja, sådär
Har du lärare du litar på? - Nja
Har du något stort problem i skolan? -  Ja, engelska

KÄRLEK 
Är du i ett förhållande? - Nej
Är du kär? - Jaa, så in i norden!!<3
Har du blivit dumpad? - Ja!
Har du dumpat nån? - Nej
Hur många har du varit tillsammans med? - En 

Har du något kärleksproblem, isåfall, vill du berätta? - Ja, tror inte han killen känner samma sak :( men ibland känns det som han gör de
Har du någon fin kärlekshistoria? - Nej
Oskuld? -  Nej
Kysst någon? - Ja
Haft ett förhållande? -  Jaa
KROPP 
Hur känner du med din kropp? - Sådär!
Vad väger du? ( Finns inget att skämmas för! Alla är olika! Men du måste inte berätta <3  ) - Jag vet faktiskt inte, var länge sen jag vägde mig
Hur lång är du? - Ca 160-163
Bröststorlek? -  
Klädstorlek? - Olika
Skostorlek? -37 
Något du vill snacka om inom detta ämne? Skriv nu isåfall! - Nej
VÄNNER 
Har du vänner? - Självklart
Har du en bästa vän? - Hm, typ
Har du förlorat en vän? - Ja
Är du i bråk med någon? - Vet inte
FAMILJ 
Är dina föräldrar gifta/skilda/ihop? - GIFTA <3
Syskon? - Tre, Tobias, Sara och Ida
Familjeproblem? - Hm..nä
ÖVRIGT: 
Pojkvän eller Flickvän? - Pojkvän
1 bästa vän eller många vänner? - Många vänner!
Dator eller TV? - Dator
Kyss eller Puss? - Kyss
Hångel eller strul? - Hångel
Läppglans eller Läppstift? - Läppstift
Mascara eller kajal? - Mascara 


Så, det va dessa frågor, några random, haha! 
Frukostdags snart, kramar <3

Ha en bra dag

Av Elin - 2 oktober 2013 08:21

Godmorgon läsare! Idag är man ledig då..känns otroligt gött! 

Men idag då, vad ska jag göra? Jo jag ska följa med Sara, Dennis och mamma till Karlstad, Ikea :) 
Kommer nog bli sjukt kul, älskar Ikea, hihi

Senare när vi kommer hem måste jag göra klart NOfrågorna....usch, har hur många som helst kvar, sedan blir det engelska
STRESS

STRESS

STRESS

Annars på kvällen får jag bara ta det lungt. Så jag kommer inte blogga nåt på hela dagen, jag gör väl det kanske ikväll annars så göra jag det självklar imorgon. 

Idag har jag lite ont i huvudet igen, alltså jag vet inte varför jag har det börjar bli rädd, jag har ju haft det över en vecka

Jag får stå ut
Men nu ska jag väl göra nåt annat tråkigt, kanske kolla på nåt

Detta inlägg blev inte så roligt, förlåt

Men vi hörs, puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards