elin-mylife

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Elin - 20 oktober 2013 18:54

Nu är det en sak som jag har börjat störa mig riktigt mycket på!
Ett exempel nu:

-Åhh vad jag är sugen på choklad!

-Har du mens?

Det är så jävla störande! Så fort man är sugen på det kan sånna kommentarer komma eller att det står nånstans. 

För fan bara för att man är sugen på choklad kanske det inte beror på de!?!?!??!?!

Förlåt men är rätt så trött på de, SLUTA BARA

Ja, man kanske också har mens och är sugen på choklad, låt henne vara det då!

Nån dag kanske synden straffar hårt tillbaka!

Så ge er bara...!

Av Elin - 20 oktober 2013 18:22

Nu först vill jag säga -Grattis! till söta Dennis! <3

Han fyller 1 år idag, faan kändes som han föddes igår.. det har gått så fort!!!! 

Men för ett år sen föddes han.. den 20/10-13 :*


Idag så firade vi ju han, men ska berätta lite.

Jag vaknade efter 09 typ. Åt frukost, duschade, övade på SOn och spanskan :) 
Gick super! Kommer kunna son imorn och spanskan kan jag tills imorn. HAPPYFACE

Sedan kom mormor, så då vid 12.30 typ gick vi till Sara, Linus och Dennis.
Så kom linus föräldrar, bror, mormor o morfar, min farmor och farfar, min bror, Anna och Saras kompisar. Sedan sist kom prästen.
Joo, han döptes också idag, så nu är han med oss! Eller vad man ska säga. 

Jag tyckte dopet var bra fick rysningar och kändes som tårar skulle komma för det var så fint! 

Vi fikade, pratade och så öppnade Dennis presenter.

Åhhgud! Han fick en egen bakelse som han skulle äta, haha hela hans huvud var kladdigt. Men han va så söt 

Men dagen har varit riktigt bra om jag får säga det själv


Nu på ''kvällen'' så har jag gett Hanna sofrågorna och svaren sedan har vi ätit. Och just nu sitter jag och lyssnar på musik. 

Försöker sjunga, men det går inte...

Mamma och jag pratade förut om min hosta och slem... vi ska nog förhoppningsvis åka till sjukhuset denna vecka. Kan förklara mer så ni förstår:

Det började med att jag hostade som vanligt. Jag har inte varit förkyld eller nåt! Sedan började slem komma. Jag fick ont i bröstet när jag hostade. Sedan så blev det mycket mängd slem. Sedan heshet.. slemhosta, då fick jag jobbigt och andas Osvosv... nu har det helt enkelt blivit värre! Håller på och bli tokig.. så mamma sa att förhoppningsvis ska åka vi åka till sjukan

Har också märkt att jag vaknar på natten knappt andas. Detta är sjukt!!!

Men nu ska jag överleva kvällen med hosta

Ha en bra söndagskväll. Så vid 20 får ni inte missa SOLSIDAN!!!!!!!!!!! <3

KRAMAR 





Av Elin - 20 oktober 2013 12:09

 ÄLSkAR OCKSÅ! Just nu är detta min favorit låt!!! <3<3

Av Elin - 20 oktober 2013 11:03

Sista dagen att skriva frågor!!!

Skriv på! :*


Skapa flashcards