elin-mylife

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Elin - 15 oktober 2013 18:50

Detta blev ju pinsamt :$ 
Haha ser att jag redan haft bloggen över ett år!! :)

Jaja. Men dem sakerna som jag sa ska jag göra nån dag iaf!

Men tipsa saker hur min blogg ska bli bättre, vad jag ska göra och somsagt, glöm ej frågestunden! <3 Kramis

Av Elin - 15 oktober 2013 18:39

Den 30/10-13 har jag haft min blogg i ett år! :)

Super kul! Tipsa gärna nåt annat som jag ska göra!!! 

Ha det bra så länge, kramar <3


 


Förlåt för en webcambild, men var tvungen och ta en snabbild! 

Vet är inte den finaste, men bär iaf ett hjärta av guld! :*

Glöm ej frågestund! 

Av Elin - 15 oktober 2013 18:17

Gud vad jag har onsdag.. skrev det på rubriken också, men ändrade så snabbt jag kom på mig

Idag har jag inte alls gjort mycket, varit i skolan och så

Det var inte alls en vanlig dag i skolan som jag trodde, vi hade svenska som vanligt, men ingen no. Istället hade vi bild

Och so hade vi väl typ

Jag vet inte direkt vad jag ska skriva idag s: Är ganska tomt! 
Skulle vara kul om ni kunde ge mig något tips på hur jag ska blogga. 
För jag ska skriva om mitt liv och vad jag gjort osv, men jag tänkte nåt annat! :)

KOMMENTERA! 

Men ha en bra kväll

Kram


(Skit inlägg!).....

Av Elin - 15 oktober 2013 08:27

Godmorgon läsare! <3

Just nu sitter jag i skolan och börjar om ca 20 minuter.. har fått suttit och väntat här i 40 min, inte alls kul!

Nu på morgonen ska vi ha svenska, inte så kul. Sedan blir det NO (tror jag) för våran lärare är sjuk. Sedan ska vi ha bild och SO, men vår SOlärare är också sjuk. 
Alla lärare är nästa sjuka hela tiden nu i högstadiet

Jag slutar 15 idag så att ni vet, så kommer hem efter 16 för jag åker tyvärr taxi till och från skolan för jag bor ganska långt utanför stan. Eller så går jag hem som tar typ 1 timme

Vi får se vad jag väljer. 


Inatt vaknade jag vid 05.35 av min klocka som ringde, jag tänke; -Vad fan är de som låter?!

Det var min ''riktiga'' klocka för just nu använder jag min mobil som väckarklocka. För min ''riktiga'' slutade fungera för batterierna tog slut och vi har typ jämta glömt att köpa. 
Så det var lite mystiskt att det bara började ringa. Sedan kunde inte jag sova på typ en halv timme/40 minuter. Men jag fick sova en liten stund!

Men nu ska jag sitta med dem andra och vänta på att vi börjar

Ha en bra dag! :) 

Kramaaaaaaar<3


Ovido - Quiz & Flashcards