elin-mylife

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Elin - 7 oktober 2013 17:30

Hellu läsare!! <3

Här sitter man med en kudde på magen och har sån magvärk..är som en kniv i magen..fick det precis efter jag ätit och såklart var de lasagne..jag tål verkligen inte de! 

Åh gud, jag mår illa också. Det här får verkligen inte hände..får lägga mig på golvet en stund och lyssna på musik.

Annars i skolan så var bi och lyssnade när en pratade om hjärnskador, var hur tråkigt som helst..men jag har väl lärt mig lite! :s matte, so, spanska och engelska. Det var en helt okej dag. Har inte så mycket och säga om dagen

Ska väl lida lite (haha) och sen köra no och spanska 

Ha en fortsatt bra dag!! :)

Kramar

Ps. Om texten knappt går och läsa, skriv!!!!!!!!! Ds

:*

Av Elin - 7 oktober 2013 17:18

 

Vad tycker ni om headern jag gjorde igår?!
Kommentera! :) 
Vi får se om jag tar den som ny, men jag måste tänka lite, tyckte den andra var lite gullig också..men vad tycker ni?

Kramisar :*

Av Elin - 7 oktober 2013 14:01

Sitter just nu i spanskasalen, spanskan börjar snart, vill sluta!!

Kommer hem efter 16..men nu ska jag träna inför provet, kramar :)

Ovido - Quiz & Flashcards