elin-mylife

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Elin - 21 oktober 2013 20:26

Nu har man redan hoppat i sängen och ska kolla på film! 
Så mys :* alla hemma är ju ändå så osociala, pappa sitter vid datorn, mamma jobbar (henne kan v inte skylla på) och Ida sitter också vid datorn/tvn vet inte. 

Ska iallafall kolla på Irene Huss-Den som vakar i mörkret

Men det blir nog mitt sista inlägg.. för idag alltså! Hahah

Men vi hörs, ha en bra kväll, kramis <3


 


Av Elin - 21 oktober 2013 18:16

Först av allt vill jag bara säga TACK för frågorna! Detta gör mig också glad, vill se mer av detta att det kommer frågor m.m NI är underbara <3


Om du fick resa till villet land du ville, vilket skulle de då vara? - Jag skulle vilja åka till Espana/Spanien <3


Vad önskar du dig mest just nu (du får bara välja en sak!) -Oj.. haha, kanske att få min drömkille <3

Har du syskon? -Jaa, tre. En bror och två systrar. 

Hur ska en bra vän vara enligt dig? -Snäll, bra humor, crazy, inte bitchig, tål skoj, att man kan lita på honom/henne! 


Favorit artist? -Finns så många, kan inte välja en! 

Vad stör dig? -Väldigt mycket t.ex när folk smaskar, tuggar på hårtbröd (iaf när mina föräldrar gör de), när inte folk nyser och hostar i armvecken m.m


Vi vill veta allt Elin -Vill gärna att ni ger exempel för annars blir det svårt


Har du nått husdjur? -Ja tre, en hund och två katter


Vem litar du mest på? -Har inte nån jag dirket litar på till 100.. har svårt och göra det med folk. Men kanske Sara 


Shopping eller fest? -Hm.. shopping tror jag


Jeans eller kjol? -Jeaaaaaaaans <3


Hur tror du din framtid kommer se ut? -Just nu kommer det hoppa lite men om några år kommer den förhoppningsvis se ljus ut. Jobb, pojkvän, hus, två-tre barn (typ)


Om du träffade Michael Jackson och fick ta med dig en sak från hans kropp vad skulle det vara? -HAHA vet inte, sjuk fråga! 


Tack för dessa frågor!!!!! <3:*

Av Elin - 21 oktober 2013 17:54

Hej hopp!

Idag har det faktiskt varit en bra dag i skolan! :)

Lugna lektioner och allt! ''Happyface''

Idag var ju Hanna och jag mattanter, haha, var faktiskt kul och inte så äckligt som jag trodde att det var! Men det gick bra och när vi vara klara fick vi en glass.

Jag skulle självklart stå där igen om dem frågade mig, allt är bättre än lektioner men såklart är det nyttigt och lära sig där också men hoppas ni förstår hur jag menar.

Annars i skolan hade vi slöjd då äntligen fick vi välja om vi skulle ha sy eller träslöjd och jag valde sy. Yaaay det är mycket roligare än trä. Så nu ska jag göra en grå tröja, stiligt stiligt..

Så har vi övat inför soprovet imorgon, det gick ganska bra. Pappa ska förhöra mig om en stund och hjälpa mig :) 

Sen på spanskan körde jag spanska inför den gruppen och gud vilken panikattack jag fick..helt obeskrivligt! Hatar verrkligen och redvisa, jag blev också helt röd som en tomat :S usch

Men det gick bra och jag klarade de! Då blev jag riktigt glad när han sa att jag klarade de (för det va som ett prov) sen på onsdag blir det hörförståelseprov i spanska -fuck och tror på fredag det blir läsförståelse... mycket pro? -JA

Sist men inte minst engelska, men det var ganska kul och chill. Det kanske är påväg och vända? Bara det att våran lärare i engelska är störd hon blev arg på mig för att jag inte gjort klart ett papper!? +hon suger på engelska..

Men när jag kom hem åt jag och så övade jag på so och nu väntar jag bara på pappa som ska förhöra mig och det kommer gå sååådär
Men jag blir nog nöjd i slutändan, ellerhur?


Sitter just nu och spammar musik, hur fasen skulle världen se ut utan musik!? :o gud.. en värld utan musik!? Det går inte 

Men nog om de, om en stund kommer frågestundsfrågor, kramar <3

Av Elin - 21 oktober 2013 13:22

Hej söta läsare!! <3 Just nu har vi bensträckare i ca 5 min, men vi har so nu.

Sedan språk/spanska, hehe. :) 

Sist engelska....hoppas det blir något roligt!!!!! 

Idag var Hannie och jag mattanter, omg det var jätte kul! Hihi :) 

Vi fick glass efter, hehe tjock jag känner mig :p 

Jag slutar vid 15.40 men kommer hem efter 16... otur. Så det blir inlägg sent idag för jag ska öva på SOOOOOOOOOOOOOOOOO inför provet! Men håll ut, frågorna och om dagen kommer :) Hihi är så sugen på och svara på dem. 

Men nu ska jag fortsätta med son

Vi hörs senare ikväll, ha en fortsatt bra dag, kramar :*



Ovido - Quiz & Flashcards