elin-mylife

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Elin - 26 oktober 2013 21:51

 <3












Av Elin - 26 oktober 2013 21:36

Glöm inte att dra tillbaka klockan en timme innan ni lägger er!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viktigt hahah ;)

Så det inte slutar med att ni kommer försent till nåt, inte kul!

Men dra tillbaka klockan en timme så får ni sova en timme längre också, gött de. Vill att det ska vara vintertid året runt för jag orkar inte dra fram och tillbaka klockan ''hela tiden''. Tur att jag har en mamma i alla fall. Hur går det i framtiden när jag flyttat hemifrån? Haha, prooooblem :*

Men det var allt, tjaaao <3

 



Av Elin - 26 oktober 2013 20:11

Hejpåerminakäraläsare :*

Just nu sitter jag och mamma o kollar på cocacola-hemligheten eller vad den hette, det är iaf på tv4 fakta.

Då berättade en i programet att förut var det kokain i de och jag tror att det fortfarande finns kokain i cola :/ tur att jag inte dricker de!!!

Men det är bra.


Annars idag så gick jag på en promenad och så har jag hjälpt Sara i stallet, spelat löjliga familjen m.m Det har varit en ganska bra dag iaf. Inte mycket som hänt men ja, mitt liv är och försöka ta det lungt! Inte vara ute och supa och hålla på som en jävla fjortis. Det är mitt liv och jag är helt okej nöjd 

Men gör ett till inläägg sen tror jag

Puss <3


Av Elin - 26 oktober 2013 17:27

 ♥

Av Elin - 26 oktober 2013 12:27








Av Elin - 26 oktober 2013 12:15

Efter en skitkväll igår så är det en bättre dag idag! :)

Vad jag hunnit med idag har varit och kollat lite på film, lyssnat på musik, ätit frukost dammsugit nedervåningen och torkat golvet.

Haha vet inte men jag blir glad av sånna här dagar då jag typ gör skit saker och inte t.ex åka till nån (jag tycker det är kul också men det är nåt annat!) Förstå mig rätt!


Det regnar och blåser just nu ute, är ett riktigt höstväder usch ;) men om det slutar regna ska jag och trisse gå ut på en promenad!!! Hope!

Men nu ska jag lyssna på musik och ja annat. Bloggar senare.....:*




Ovido - Quiz & Flashcards