elin-mylife

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Elin - 23 oktober 2013 18:53

Hej vad gör ni alla denna onsdag?<3
Själv sitter jag framför datorn haha. Tänkte att jag skulle läsa lite olika saker om ja, orkar inte skriva ut de här tyvärr för jag vill inte ha vänner som kommer o pratar med mig om de. 
Men aa :) taggar ni höstlovet? Det gör iaf jag,, åh älskade soooooooooooooovmorgon! :* 

Men jag kanske ska göra en header? Vi får se.

Men ni får ha det så bra så länge, kramar <3

 

(Vill att ni skrver om ni inte ser vad som står i texten) eller ja om ni vill att det ska vara en annan text)

Av Elin - 23 oktober 2013 16:00

vatten/mjölk? Självklart vatten
aft/juice? Juice
läsk/alkohol? Läsk
katt/hund? Katt
sommar/vinter? Sommar
sol/regn? Soool
dator/mobil? Dator
frukt/bär? Bär
gina/bikbok? Gina
myskväll/festa? Myskväll
levandeljus/lampor? Levande ljus
spontan/ickespontan? Spontan?
blond/brunett? Brunett
arbetslös/jobb? Jobb
sminkad/osminkad? Osminkad
singel/förhållande? Förhållande
läppglans/läppstift? Läppstift
halsband/armband? Svårt!!! D: Armband
landet/storstad? Hm.. gillar både och..
stationär/bärbar? Bärbar
ljus/mörk choklad? Ljus choklad
popcorn/chips? Popcorn
choklad/godis? Choklad
bio/filmkväll hemma? Filmkväll hemma
sverige/utomlands? Gillar båda men skulle va gött och åka utomlands! 
Justin bieber/one direction? Gillar inte nån av dom! Men JB i så fall
harry styles/louis tomlinson? Åh ;S............får väl ta Louis 
serie/film? Serie
komedi/skräck? Skräck tror jag
action/thriller? Action
dokumentär/drama? Drama
romantik/fantasy? Fantasy
blogga/vlogga? Blogga
lyssna/prata? Lyssna 
loka/ramlösa? Dom smakar lika dant, men Loka då
skype/kik? Kik
onyttig/nyttig? Nyttigt
slappa/träna? Slappa?
klänning/kjol? Klänning
vanliga skor/högklackat? Vanliga!
skola/jobb? Jobb
matte/engelska? Matte
sysöljd/träslöjd? Syslöjd
gå/jogga? Jogga tror jag
springa i skogen/löpband? Springa i skogen
dusch/badkar? Badkar
litet rum/stort rum? Litet
balkong/altan? Altan
snö/regn? Snö
sola/bada? Bada
hotell/tälta? Hotell
gröna lund/liseberg? Liseberg tror jag 
julafton/nyår? Julafton -åååh julmat!!! <3
påsk/midsommar? Midsommar
videofyme/youtube? Youtube
tidning/bok? Tidning
artist/band? Artist
vaken/sova? Sova
inte musk/musik? MUSIIIIIIK
morgonmänniska/nattmänniska? Nattmänniska tror jag
buss/tåg? Tåg
resa lång tid/resa kort tid? Kort tid
kärlek/pengar? Kärlek ofc
villa/lägenhet? Villa
blå ögon/gröna? Gröna 
långa/korta naglar? Långa naglar :)
nagellack/utan nagellack? Nagellack
deodorant/parfym? Deo tror jag 
tjejparfym/killparfym? Omg.. killparfym luktar jätte gott men det gör ju tjejparfym oxå, men måste säga killparfym (haha)
Sallad/pizza? Sallad
lugn/hyper? Båda :s
sött/surt? Surt

salt/peppar? Salt
max/burger king? BK
burger king/donken? BK
strut/bägare
isglass/vanlig glass? Vanlig glass tror jag
röker/röker inte? Röker inte!
baddräkt/bikini? Bikini
nätshoppa/shoppa irl? Shoppa irl
smsa/ringa? Smsa
iphone/android? Android
systemkamera/digitalcamera? Systemkamera
kesella/yogurt? Tycker om båda! 
gaffel/sked? Gaffel
barbie/bratz? Barbie
långt hår/kort hår? Långt
lång/kort? Mellan :$
dippa grönsaker/dippa chips? Gillar båda lika mycket..
inga barn/barn? Barn
gift/inte gift? Inte gift
IG/MVG-barn? Inget av de! Mellan
abort/behålla barnet? Behålla barnet
få kuddar/många kuddar? Många kuddar
the sims 2/the sims 3? The sims 2 
oraka tänder/raka? Raka tänder?
försäkrad/oförsäkrad? Försäkrad
inga husdjur/husdjur? Husdjur
mjuka byxor/jeans? Jeeeans
kortärmat/långärmat? Långärmad
gula tänder/vita? Vita tänder
te/kaffe? Te
frukost/lunch? Frukost
arg/ledsen? Arg
gammalt/nytt? Gillar båda

Av Elin - 23 oktober 2013 15:15

Tjohej! Nu är jag tillbaka. 
Orkade tyvärr inte blogga nåt igår, hade ingen lust var trött och ville bara slappa och inte bry mig om nåt helt enkelt! 

Humör/hur jag känner mig: Lite sur/ledsen, TRÖTT, helveteshosta och slem...

Ja som ni märker är inte dagen så bra men alla är ju olika, intesant?

''Natten'' startade med att jag vaknade minst 15 gånger inatt.. sedan så började skolan. Då var det svenska så fick vi skriva några korta berättelser med hjälp av 5-7 ord. 
Sedan spanska och jag var ensam tjej där (haha) men det gick jätte bra ändå. Kunde i princip mest av alla. Vi gjorde iaf ett prov/test på hörförståelse, det gick bra 6/8 rätt. Är jätte nöjd iaf!!! :) Jag blev ju godkänd och så. Sen så läste vi i en bok och översatte

Spanska=<3 tyvärr ska vi gå ihop med en annan spanskagrupp och få en ny lärare för jag tror vår lärare tröttnade så är rätt så iriteerad på de för jag gillar bara den gruppen som vi är! Fuck school...

Engelska-vi kollade på en bra film

På akt så pratade vi om FN, det var inte så intressant mest långtråkigt! 
Tillsist när vi slutade så väntade jag på taxin och ja, det tog ju drygt en halvtimme och vänta...sedan åkte jag i taxin i typ en halvtimme till?! Då blev jag ganska iriteerad.
När jag TILLSLUT kom hem pratade jag med mamma och ja satt mig framför the computer lyssnar på musik och bara tar det lungt. Har ingen läxa att göra, längtar tills efterlyst är och taggar inför lovet1!!!! Denna höstlovsvecka ska jag bara försöka leva livet, må gött och inte tänka på skolan ett dugg

Igår så var jag i skolan och tog det lungt hela dagen.

Imorgon är det FNdagen i skolan och på fredag får vi klä ut oss jag ville inte först sedan igår ville jag men nu vill jag inte längre. Nej uusch. Håller mig i mina vanliga kläder är inte på humör eller nåt för de

Men strax kommer en This or that! 
Ha det bra, skriv gärna på kik-Skarvsladden 

:*



Ovido - Quiz & Flashcards