elin-mylife

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Elin - 17 oktober 2013 19:47

Nu blir det blir tips på hårschampo och balsam jag har

Schampot är Barnängen-Pärlglans.

Den är verkligen suuuuper! Den gör mitt hår lent och lättkammat

Schampot  är för matt och glanslöst hår och mitt hår blir verkligen glansigt och ''ickematt''

Den kostar ca 20 kronor

Balsam:

Den heter Schwarzkopf Gliss.

Den gör också mitt hår riktigt lent

Håret blir lättkammat. Denna är för torrt och skadat hår, men såklart kan man ju använda den ändå!

Detta balsamet kostar ca 30-40 kronor? Är osäker, men denna tipsar jag verkligen!



Lite tips; 

Duscha INTE håret varje dag, gör det varannan dag.

Använd INTE balsam varje dag, ta bara en dag i veckan.

Var försiktig och torka håret efter du duschat.

Borsta inte håret efter du duschat, sliter sjukt mycket! Men om du måste, var försiktig


Det va de! Lycka till :*

(Detta var tipsat)



Av Elin - 17 oktober 2013 19:44

Av Elin - 17 oktober 2013 19:22

Åhhh hejj!!! 

NO provet gick super bra! :) Asså, det var några frågor jag var osäker på men jag chansade så det gick nog bra. Jag känner mig nöjd i alla fall!

Annars idag i skolan har vi haft musik, teknik, matte, so och idrott

På musiken så hade vi typ musikbingo, var ganska kul heheh

Tekniken så gjorde vi ''vaniljvisp'' med våra vispar som vi gjort. Det var gott :p

Matten så jobbade vi i matteboken och lyssnade på musik hahah!

På SOn rättade vi frågor inför provet på tisdag.

Och på idrotten så gjorde vi först en övning i fall man skulle bli medvetslös och så körde vi nån lek, det var väl kul.

Nu efter skolan följde jag med mamma och Ida till Netto sedan har jag målat naglarna och duschat. 


Humör; Väldigt sur vill bara att alla ska försvinna nu, SUCK! Inte roligt humör men stör mig på mycket nu på mamma och pappa. Sur på skolan också, allt är just nu bara skit. 
Vill bara skolka och flytta

Men det är bara känslor just nu, ellerhur?

Flytta skulle jag kunna göra också, är trött på att bo så långt från skolan. (Ta det inte som att jag gillar skolan) men ändå så är det skönt och bo här, pool och så vacker natur!

:'/ gråten kommer snart också..hjälp mig! 

På tisdag blir det prov sedan blir det matte prov vecka 45 efter höstlovet. Så kul, hatar högstadiet!


Men jag kan inte vara arg/ledsen, livet får inte gå ut så! Måste se framåt :)

Och på ''min'' älskling <3 Fast livet ser ganska ljust ut?

Älskar er, glöm inte frågestund!!! Kramar :*

Ovido - Quiz & Flashcards