elin-mylife

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Elin - 8 oktober 2013 19:15

Kan tyvärr inte blogga från mobilen..det krånglar när jag ska skriva på ett inlägg!
Så kan inte blogga i skolan eller hon nån kompis, syster eller släkting.

Men ni får helt enkelt stå, jag ska försöka kolla vad det är för nåt och vad som ska göras, men jaa då vet ni 

Pussar och ha en bra kväll <3 :)


Av Elin - 8 oktober 2013 19:00

Godkväll kära läsare! :) 
Idag har man varit i skolan, övat på spanskan inför provet på fredag, duschat och målat naglarna, äääntligen blir man lite mer finare på naglarna. 
Usch, hatar typ och gå utan nagellack eller ibland med bara genomskinligt. Men nog prat om de, nu är jag lite fin och har mitt favvonagellack iallafall!!!!! Kopparbrunt/rött <3

I skolan idag så hade vi svenska, då gjorde vi klart våran skräckberättelse och den blev faktiskt bra! :) Lite stolt, gjorden med Hannie så såklart den blev bra, haha. Sedan hade vi 80 minuer NO, var ganska kul. Jg och Kevin i min klass gjorde ett experiment tillsammans det gick bra, haha. Man skulle typ göra olika grejer med vatten, te och socker var ganska kul :) sedan så övade jag, Hannie och Amanda på NOprovet, eller ja lite ... :$ och nu helt plötsligt flyttades provet fram tills på tisdag nästa vecka, visst det är bra men blev så iriteerad!

Efter det hade vi biiiiild, var inte så kul men där målar och skriver vi en berättelse typ. 
Sist hade vi SO, där så jobbade jag och Hannie om Brott och Lag, vi ska tydligen ha prov vecka 43 på de, men det ska väl förhoppningsvis gå bra, bara jag tränar så. Hahah och hannie skrev en sak på mitt papper, så kom vår lärare (vi satt i ett annat rum) så tror jag hon såg det och jag och hanna började skratta åt det...åh gud..var så kul!!! 

Slutade 14.50 idag.


Euw..testade lever idag..säger bara det en gång! -Testa ALDRIG!!!!!!!!! Var vidrigt :s

Igår när jag la mig fick jag ont i ryggen, bröstet/revbenen när jag andades..gjorde så ont! Sedan så lät det konstigt när jag andades Hostar fortfarande och kommer typ upp grönt slem...inte mysigt alls och jag har väl en typ av lunginflammation, men vi ska väl åka till sjukan om det blir värre som det typ börjar bli. Men vi får se. 

Humör och hur jag mår; Lite glad, (yaaay!) :) Extremt trött, lite slemhosta och andningen är lite jobbig och gör lite ont.

Nu ska jag byta text på bloggen så jag och ni ser mycket bättre när ni läser, haha sedan ska jag kolla på Williams lista, hihi

Ha en bra kväll, kramar :*




Ovido - Quiz & Flashcards