elin-mylife

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Elin - 12 oktober 2013 22:22

Skulle ni vilja att jag har en frågestund?
Själv vet jag inte, för det brukar inte gå så värst med frågor.. 

Men nu är det vad ni tycker, kommentera!

Puss

Av Elin - 12 oktober 2013 22:03

Godkväll kära läsare, nu uppdaterar jag (äntligen?) Haha

Idag har jag mest tränat inför NOprovet på tisdag, asså det går bra! Kan tyyp två kapitel av tre så imorgon ska jag repitera dom två kapiteln och börja på nr 3. :) 
Detta ska jag fixa! 

Annars så har mamma, Sara. Dennis, hundarna och jag gått på en promenad i typ en timme, det var skönt men jag bråkade tyvärr lite med mamma.. och tillsist brast jag ut i gråt. Vi pratade om min andning och så sa mamma att det kan vara ångest och så, men jag känner väl av om det är de? Man kanske inte brister ut i gråt för de, men ja jag är en känslig person och olika saker rör mig stort!

Så när vi kom hem så gick jag in på mitt rum och övade mer på NO, satt vid datorn och lyssnade på musik. Tillsist kom tårarna igen.. var så himla ledsen, ledsen lite sur och trött

Fattar inte vad det är med mig?! 

Men nu på kvällen är det lite bättre, fick massage av mamma vi kollade på film och myste. Nu är det bra men det är nåt som saknas. En varm och go kram av E.. åhh! <3

-Snälla bli min?


Imorgon blir det plugg, städ och kanske en promenad. Beror på hur mycket klockan blir efter jag städat och pluggat. 
Denna veckan ska jag också försöka gå/springa mer, känner för de. Och jag kan inte sitta inne som jag gjort den senaste veckan, känner mig äcklig och tjock

Mamma kom nyss in och sa att hon kunde hjälpa mig med NOn, haaaappyface!!!!!!! <3

Men TAGGA städa mitt rum imorgon (det behövs) och plugga NO! :)) Haha
Nu ska jag lyssna påååå Spotify och kanske kolla på film sen, ha en super lördag! Kramar



Av Elin - 12 oktober 2013 13:30

Ni som läser.. ni är helt underbara! Era kommentarer också! <3 

Det är ni som gör mig glad om jag är ledsen. Bara jag ser att EN person varit inne och kollat på bloggen blir glad i alla fall!

Ni betyder så mycket, hoppas ni vet de :) Utan er och era kommentarer skulle mitt liv vara annorlundare, kanske inte så här.

Jag tänker hålla på med min blogg ett bra tag och jag hoppas ni fortsätter läsa och kommentera, hihi! 

Men det var allt, ville skriva av mig vad jag känner

Tacktacktack!!!! ♥ Ni är värda allt :) Puss och kram


Av Elin - 12 oktober 2013 09:55

Nu blir det snart att träna inför NOprovet.. usch!

Ja som sagt; kommer få träna hela helgen. 
Sen iallafall ska jag och mamma på en promenad med Trisse, kommer nog bli härligt för det är underbart solväder :)

Men nu ska jag byta om (hehe) och sen så startar jag med NO

Ha en bra dag, kramar :*

Ovido - Quiz & Flashcards