elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Januari, Februari, Mars, April

Av Elin - 15 december 2014 09:30

Tänkte att jag skulle prata lite om vad som hänt under månaderna, det som jag har bilder på och det "viktigaste". Resten av dem viktigare grejerna tar jag i ett större inlägg som dock kommer i slutet av månaden!  

 


Januari:        

Jag blev 14, som jag längtade så till. Stukade armen vid en vollyboll match. Klippte av mig mitt långa, slitna hår. Kändes tråkigt och jobbigt men hädanefter känns det så skönt! Dock börjar jag få tillbaka det långa håret så måste klippa ner det nu innan jul.   


Februari: 

 

Jag var på sjukhuset och undersökte varför jag kände mig så yr, tog blodprov och svimmade för det. 


Mars:

Inget speciellt som hänt, både kollat bloggen och almanackan! 


April:

   

Var första gången i Töreboda med familjen. Var på Ullared när jag mådde som sämst, klarade min sjuka och jag fick hem massa fint! Längtar till nästa år igen då vi troligtvis ska åka igen   


Hoppas att ni får en bra måndag!♥ Fem dagar kvar hörrni!!!





 
 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

15 december 2014 12:54

Kul med en liten sammanfattning, det kanske man skulle satsa på!

Passar på att tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:-. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

http://maddisenj.se

 
Sara - Mamma till Nova&Levin

Sara - Mamma till Nova&Levin

15 december 2014 13:38

heh, javisst är han. :)
Vi ha varit på GC så därför ha jag inte svaarat. :P

http://frokenkalmar.blogg.se

 
Emmy

Emmy

15 december 2014 15:09

ÅH vad kul att se! Jag som också kapade håret (men ganska nyligen) kan väl relatera till dig lite där :D

sv;
Jaaa det var riktigt mysigt det! Jo tack, har också haft en finfin helg. Massa kramar <3

http://eeemmylam.blogg.se

 
SofiA

SofiA

15 december 2014 15:44

Tack snälla du för din senaste kommentar <3 Nu är badrummet äntligen klart efter många om o men och mycket huvudvärk!

Är allt bra med dig??? :D
Massa kramisar

http://bian.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

16 december 2014 08:48

Så roligt inlägg :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards