elin-mylife

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Elin - 16 december 2014 21:00

Efter det tråkiga kommer det roliga - eller hur säger man? Är så OTROLIGT JÄVLA GLAD - fick reda på mitt NOprov idag och vad ska jag säga!?!? 

Jag visste att det skulle gå bra, men jag mådde så himla dåligt ändå och jag skakade till. En efter en fick sitt prov och jag satt och bara väntade tills jag fick se mitt. Tillslut fick jag det och kollade på det, längst bak fanns resultatet. Tittade och jag höll ÄRLIGT på och börja böla! Var så otroligt stolt över mig själv då jag fick ett SÅ BRA resultat på något som är svårt - detta är svårt och fatta enligt mig.. Jag klarade det mer än bra och jag är MER än nöjd! WOHO - NO, nästa termin kör vi!!!   

(Vet dock inte om jag ska säga vad jag fick för betyg - känns lite diskriminerande för dem som kanske inte tycker att det går så bra för dem i skolan m.m Får ta hänsyn liksom.


Har annars haft en helt okej dag, dagen har gått segt och det har varit väldigt trögt men har i alla fall klarat mig igenom den. Hade handboll då jag var back och fick en boll rätt i magen, kändes inte så mycket även fast skottet var otroligt hårt - det var efter smärtorna kom istället. Blev också illamående nästan på direkten men det är nästan över nu. Har en stark mage - stålmage! Haha

Sedan så hade vi matte och vi fick dela ut papper som man skriver på när man har prov - alla blev helt "Va har vi prov?!" "Du har inte sagt nåt om detta!?" Blev värsta livet, dock hade vi inget prov xD

_______________

Tre dagar kvar i skolan! Dagarna närmare sig lovet mer och mer och jag blir bara taggad ju närmare vi kommer. 


Imorgon blir det en vanlig dag i skolan, vi slutar två. Vi får se om det är bra väder ute och att det inte hunnit mörknat för då ska jag ut på en promenad!


Brände mig igår på hemkunskapen när jag lyfte upp ett lock och shit vad ont det gjorde xD Är helt öm HAHAHAH. 

Sedan när jag skulle visa mamma det kommer hon och skriker ut "Du har ju en knöl här!!!!" Jag bah; Det kanske var från när jag brände mig (nej är inte på samma ställe) och mamma fick nästan hjärtinfakt - ärligt talat! Hon sa sen "Vi måste hålla koll på det där och du måste säga till så fort du får ont!" Kände då "Lugn nu".

Blev sjukt rädd när hon sa det för jag har ingen aning ALLS varför jag har en knöl. Känns dock jobbigt att den känns och att den syns VÄLDIGT bra (har kollat skillnad på alla andra fingrar och känt på dem men ingen är lika som den) - tror dock inte att det är någon fara!   


Hoppas att NI alla haft en lika bra dag som mig, om inte bättre! Vill också TACKA er alla för era FINA kommentarer från gårdagen. Att ni tycker att det som han/dem gjorde var lika fel som jag tycker - att veta att NI tycker samma sak är otroligt skönt för då vet jag att vi alla kan kämpa emot MOBBNING! Mobbning ska bort från världen - NU! 

Utan ER skulle jag inte vara den jag är idag, inte heller orka kämpa som jag försöker. Ni är en ENORM hjälp! Kom ihåg det! Ni alla skulle behöva ett STORT pris för er hjälpsamhet och ert skydd. (En liten hemlis håller på och gnager inom mig - kommer dock inte tas upp något innan allt är klart och planerat!) 

NI ÄR BÄST!♥

Ps, hinner ej svara på era kommentarer idag eller kollar bloggar, gör det imorgon! ds. <3


Av Elin - 16 december 2014 09:30

Maj:

   

Kent kom med sitt nya album (dock tidigare men men). Vi fixade också iordning poolen så att den skulle bli bättre.. 


Juni:

               

Jag insåg att jag såg ut som Yohio (Skämtåsido XD). Var i Eskilstuna, på djurparken och åkte Limousine för FÖRSTA gången! Var så jävla coolt och kunde ALDRIG tänka mg att JAG skulle åka det! Otroligt att min önskan kunde bli sann :)


Juli: 

 

Vi var i Hjo, och utanför någonstans såg jag Bisonoxar för första gången, shit vad stora de var! Var en otrolig upplevelse verkligen :)  och hoppas på att man gör det en annan gång igen. 


Augusti: 

       

Jag var i Norrland med Hanna å familjen. En awesome resa till Liseberg med Hanna - hoppas på att vi åker dit nästa år med!    Vi fixade verandan och det var översvämning! Värsta grejen jag nästan vart med om. Shit vad hemskt det var...

Började också 8:an. Haft mycket i skolan, både prov, läxor, inlämningar men jag har klarat det! Jag mår så sjukt mycket bättre nu i skolan än när jag började, skolan rullar på!


Ha en fin tisdag ♥ 



Ovido - Quiz & Flashcards