elin-mylife

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Elin - 20 december 2014 23:15

Har inte så mycket att skriva om idag än att jag har haft fullt upp! Har städat iprincip hela dagen, storstädat huset och julpyntat ännu mer. 

Jag har också hunnit gått på en promenad och sprungit med, ganska långt. Kändes SJUKT skönt att få komma ut på en tur, dock tråkigt att mobilen dog så att jag inte fick någon musik - men men, det blir nästa gång! Var jättefint väder och inte så kallt så jag passade på och just nu känns kroppen go å glad. Ska försöka mig på en imorgon igen!  


Dagen kunde varit bättre. Speciellt på morgonen. Dennis var här i förmiddags, han hade tydligen tagit choklad och sen kom han och kladdade ner hela mitt jävla lakan. Blev så otroligt irriterad att han ska vara på MINA grejer och kladda ner..då var de bara att byta. (Nu kanske jag får höra "Han är ju bara ett barn" - Jo jag vet det men inte så kul då han förstör å kladdar på mina grejer!) 

Lovets första dag började inte som sagt så värst bra p.g.a mitt humör men ska absolut ta nya tag imorgon med det och forrtsätta se framåt!   Har försökt gjort det hela dagen och jag tycker att det gått ovanligt bra!  

Piggare än mig kan ingen varit idag, mina ögon glänste och var helt kritvita. Så himla längesen de var det då de varit helt röda och äckliga och nu känns det otroligt skönt att jag sett en förändring - ett lov behövdes verkligen nu! 

Att jag också tänkte positivt med träningen då jag fick nog med att vara inne. Jag ville se hur mycket jag orkade springa efter ett LÅNGT uppehåll och jag är sjukt förvånad! Efter ett så långt uppehåll som jag haft orkade jag en sjukt lång sträcka. Har jag sprungit när jag sovit eller? 

_____________________

Svara på era kommentarer har jag hunnit men också kollat era bloggar. Känns skönt då det ända jag har kvar och göra innan jag ska sova är att kolla lite videos, därefter ligger jag i fas igen! 

Imorgon hoppas jag på fint väder då det ska bli en promenad och GODISBAK! AHH LÄNGTAR   Kommer bli en toppendag, det ska jag allt se till att det blir! 


Spanien. Det är DIT jag VILL och det är DIT jag SKA! Satt och kollade runt lite på nätet och på bilder och såg vart jag nu vill i Spanien. Ett prioett tror jag.

Jag vill åka till Valencia. Så otroligt fint och coolt! Jag är kär i den staden!!! 

Och att sedan få höra av mamma att om de klarar sin resa till Kreta så ska vi försöka åka - till spanien! Att få höra det gjorde MIN dag. Jag spratt upp och allt blev så jävla bra - fy fan vad glad jag är!  


Jag funderar. Jag har funderat nu i två dagar om hur jag ska göra. Om jag ska göra en förändring. En förändring enligt mig, som jag både vill men också inte vill. 

Det kommer låta jättekonstigt nu, men jag tror ändå att det skulle vara bra för mig! Jag har funderat på om jag ska ta och byta rum till ett större. Jag vill, men ändå vill jag ha det rummet jag har nu för det finns så många "minnen" i det här och jag gillar rummet otroligt mycket men skulle inte vara fel med ett större..


Minnena och min uppväxt är det som gör så att detta tar STOPP! Jag vill men jag kan INTE..det gör så att jag får ångest och panik, som att jag åker ifrån allt jag har om jag gör en sådan förändring.
Tror att det absolut skulle vara bra med en förändring, och att jag kan göra så som gör så det känns bäst för mig men jag vet inte hur jag ska göra...


Hoppas att ni haft en bra lördag - Godnatt!♥

 

Av Elin - 20 december 2014 17:04

Har nu äntligen fått min mobil och det känns SUPERKUL! Sitter och kollar/känner på det iprincip hela tiden..dock kan jag inte slå på den och göra saker med den för jag måste ha ett sim/mikrokort - kommer inte ihåg. Måste vänta till tisdag/onsdag. Väldigt drygt och väntan kommer vara LÅNG men det är värt det!   


Varför det blev en iphone 4s är för att brosan ville bli av med den så fick den av honom - bryr mig inte direkt vilken iphone det är, huvudsaken JAG är nöjd!   

   

Uppdaterar er mer senare! Kärlek till er♥

Skapa flashcards