elin-mylife

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Elin - 22 december 2014 19:17

Kan det bli värre!? 

Det var ju inte direkt så här jag ville fira jul..varit så här hela dagen och det resulterade i att jag legat i sängen och knappt orkat NÅGONTING! Bloggandet har sugit p.g.a detta och det ber jag sådan ursäkt för, men jag orkar verkligen inte med nåt - vi får se om jag svarar på era kommentarer, annars blir det imorgon!


Jag har i alla fall hunnit köpa dem sista julklapparna idag (i sista sekund) och det känns riktigt bra! Är endast nöjd med dessa julklappar som jag köpte idag så det blir otroligt pinsamt när dem andra får sina...men men, nästa år ska jag planera bättre och inte köpa i sista sekund utan köpa lite då och då när jag hittar nåt!   Låter super. 



Kommer nästan gå och lägga mig på direkten när jag sett ett program nu efter åtta för jag är så sjukt trött..kroppen orkar verkligen inte med. Blir att slappa hela kvällen framför tvn/datorn i soffan! 

Hoppas att ni haft en bättre dag än mig!♥


-

Av Elin - 22 december 2014 16:05


Av Elin - 22 december 2014 12:09

     

Har ni gran? 


Ovido - Quiz & Flashcards