elin-mylife

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Elin - 13 december 2014 21:30


Hoppas att alla har haft en underbar Lucia!♥ 

 

Var lika pigg som en motor inatt och kunde inte alls få igen ögonen. Hade det jobbigt med och somna, men tillslut gjorde jag det! 

Vaknade pigg å kry, på gott humör med för den delen. Satte igång dagen ganska tidigt med barnvakt till Dennis då vi busat å varit ute tillsammans, lite småpyssel i mitt rum, dammsugit - då jag också dammsög upp en duk!! xD Fick som tur var ut den men jag hade lite problem till en början och jag skämdes så jävla mycket AHAHAH.

Städat på toan, då vi också slängt gammalt skit som varit i ett skåp och som vi inte behöver. Imorgon ska ett nytt skåp hängas upp i badrummet så det passade bra med att vi slängde grejer.   

Mest varit lite småpyssel här och där i huset som sagt!


Känner också att jag börjar "komma in" i familjen lite mer igen. Inte varit så social på sista tiden och knappt orkat hjälpa till m.m, men nu så ska det bli en ändring på det har jag bestämt! Känner också att jag inte brytt mig så mycket om familjen, att jag mest velat vara själv och "orkat" med dem. Dock så att det blivit bättre under dessa dagar då jag fått vara glad och mått bra. Detta ska fortsättas och jag ska absolut ge mer tid åt familjen! Tiden som ska ges till dem är mer än som varit och det innebär mindre tid med bloggen, internet överhuvudtaget. 

Ska absolut inte ta en bloggpaus men kommer nu försöka ge mer tid åt saker utanför internet. Är nog bra för mig! Vet dock inte hur det kommer gå då jag fått en extrem blogglust och vill blogga nästan hela tiden - men om vad?

Har saker som jag vet vad jag ska blogga om i alla fall - det får ni se i veckan. Sedan ska jag nog påbörja en annan sak som dock kommer komma i slutet av året!

Är också sugen på en annan sak, till er, men det måste funderas över   Har massa bloggplaner ändå och endel ska redan påbörjas imorgon! Får också fundera ut den sista saken.


Många kramar ♥




Av Elin - 13 december 2014 17:51

AHAHHAHAHAHAHAHA JAG ORKAR INTE MED MIG SJÄLV - JAG RÅKADE DAMMSUGA UPP EN DUK!!!!!! HUR FAN SKA JAG FÅ UT DEN?! HAHAHAH 

Hmm..jag är SÅ jävla smidig XD   Vågar inte heller gå å säga det till pappa ..xD Asså nej   

Av Elin - 13 december 2014 16:50

 

Hoppas att ni alla har en bra Lucia! ♥ Nu strax blir det att fixa resten som jag behöver göra, som att dammsuga mitt rum och vattna blommorna så att jag får göra lite vad jag vill imorgon och slippa tänka på det. 

Kram på er♥ 

Av Elin - 13 december 2014 01:29

Nu MÅSTE jag försöka hoppa i säng! Hm. Aldrig mer julmust säger jag, det håller mig bara vaken och gör mig uppe i varv. Kram på er♥  

Ovido - Quiz & Flashcards