elin-mylife

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Elin - 11 december 2014 20:45

Svenskaprovet är gjort och nu är alla prov borta för detta året! Känns riktigt bra - speciellt när man fick reda på att man fick ett starkt E på svenskaprovet i grammatik! Jag blev alltså "mer" än godkänd, vad mer kan jag säga?  Fyfan vad detta skolåret slutar bra. Nu väntas bara resultaten på dem andra och betygen - fyhelvete vad jag är gla'    

Firar detta med denna låten;

Dagen har rullat på, dock varit jävligt seg för vi fick se två filmer, efter varandra och det blir rätt så drygt. Flera gånger höll jag på och somna. Urtrist...gillar verkligen inte och se på film i skolan. För det första så man får ingen stämning eller ro. För det andra, man sitter hur obekvämt som helst och för det tredje, man somnar ju bara xD HHAHAHA 

Å gud, jag får inte vara på sånt här bra humör!!!   


Slutade innan ett idag men fick vänta i skolan till tre innan jag kom hem. Sara kunde då hämta mig, så att jag skulle komma hem..gjorde mig inget att vänta då jag hade lite kompisar som var kvar i skolan som jag kunde prata med osv.

_____________________

Imorgon är det fredag. Sex skoldagar kvar. Känns jättekonstigt! Är det verkligen bara sex dagar kvar i skolan, för detta året!? Känns som att det är flera. - Ah panik!!   

Blir ingen vanlig dag i skolan imorgon då vi ska ha Kamratdag, Luciafirande. Ska blir sjukt skönt!   


Nu måste jag dra mig så att jag kommer komma i säng i tid så att det inte blev som imorse..ups! Haha. Hoppas att ni alla haft en underbar dag!!!!♥ Likaså imorgon! 

Många kramar till er från mig - Godnatt♥♥

 



Av Elin - 11 december 2014 16:12

Nu är jag äntligen ledig och fri från allt pluggande, så nu tar jag det ledigt med lite filmmys! Hoppas att NI har en bra dag♥ "ZzzzZzzZZZz" kram från Trisse och mig   

 

Ovido - Quiz & Flashcards