elin-mylife

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Elin - 1 december 2014 21:30

Var nyss så jävla glad för att jag för en stund sen fått reda på en jätterolig sak - att jag vunnit en tävling i Natalias julkalender  (glöm titta in varje daghennes julkalender där ni kommer ha chansen till massa gott och blandat, allt från tävlingar till tips m.m!!!)   Känns jättekul och är fortfarande glad för det men ja! (Låter som att jag skryter så JÄVLA MYCKET! Dock inte menat så men säg gärna till.

Har haft en riktigt bra dag i skolan då jag, Alice och Amanda sluppit lektioner. Vi jobbade nämligen i skolkiosken!  och det va så jääävla kul! Dock väldigt mycket stress när det kom fulla klumpar med folk, men ibland fick man bara sitta där och vänta..prata, skratta. Vi fick göra mackor, fixa med pengarna och göra kaffe, choklad och massa sånt. Var iaf JÄTTEKUL och hoppas att vi sitter mer där! Vi fick t.om gå till konsum och handla till kiosken!    Kul att vi fick göra det, liksom lita på att vi kan ha hand om pengarna, varorna osv. Känns jättebra det! 

Vi satt där från 09-11.30, 13-15. 

När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att frosta ur frysen, gjorde engelskaläxan och dansade (som vi tydligen inte ska dansa imorgon p.g.a en sak - förlåt men blev irriterad nu för nu måste jag fortfarande ha det på minnet!!) Pust..ibland önskar jag bara att grupparbeten ska bort! 


Imorgon är det tisdag. Långdag. Matte som jag måste göra inför ett prov på onsdag. Måste repitera och därefter lära mig om enheter - suger verkligen på det, lär mig aldrig det. Sjukt svårt! 

Så vi får se hur långt jag kommer, kan bli så att det blir trångt med uppdatering..hinner förmodlingen inte att svara på era kommentarer idag så får ta kvällen imorgon att svara. Så svårt med uppdatering imorgon! Dock är jag förberedd med tidsinställda   Nu måste jag kila. Hoppas att ni haft en bra dag!!! Vad har NI hittat på? ♥ Kram

 






Av Elin - 1 december 2014 11:15

Idag är det första december och vi är inne på vinteråret nu. 30 dagar kvar av detta året och mindre blir det bara. Snart är även denna månaden slut..och detta året. 2015. Kan ni förstå det? Ett helt år har snart gått! Början på detta året var ju nyss, 2014! Tiden bara springer iväg och jag ryser för att tiden går så snabbt. Den gjorde inte det när jag var yngre, då gick ju dagarna timme för timme, minut för minut och sekund för sekund. Men nu går en timme som en sekund! Jag blir så jävla rädd för att tiden går så snabbt. Att allt ska gå så drastiskt och inte sakta så att man får njuta av dagarna!

Jag hoppas absolut på att denna månaden erbjuder massor av roliga saker och bra upplevelser   Att jag får hinna med tiden och dagarna å avsluta detta året på ett bra sätt! 

Vad denna månaden erbjuder är lite allt möjligt..tre veckor kvar i skolan, massa prov och säkert flera läxor. Men också avslutningsdagen i skolan med julshow och betygen! Så himla spänd på och veta hur det går för mig och jag kan inte vänta på den dagen och hur jag kommer vara så nervös så att jag skakar. 

Lov, julafton då vi ska fira hos farmor och farfar iår igen. Nyår. Ja kommer vara mycket kul som vi kommer hitta på denna månaden så gör mig inte besviken nu december! 


Denna månaden ska jag försöka uppdatera er lika mycket som november, kanske t.om mer? Men vi får se vad som erbjuds då jag har skolan och mycket plugg! Hoppas att ni alla får en fin december ♥ Många kramar ♥

 



   

Ovido - Quiz & Flashcards