elin-mylife

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Elin - 4 december 2014 21:03

Ska strax gå och lägga mig men tänkte uppdatera er lite snabbt! Har haft en myskväll med bara mamma då vi tittat på tv och myst med chips å dipp medans pappa och Ida är på hockey med brosan, Anna och min farbror. 


Har haft en bra dag men då jag dock nästan bara fått höra negativa saker och som gjort mig på lite dåligt humör.. Vi behöver inte ta upp det, men så jävla irriterande då jag själv tycker att om dem BARA har negativa saker att säga så kan man hålla tyst! Visst jag är negativ, det kan jag verkligen erkänna men jag har verkligen blivit mer positiv och uttrycker mig faktiskt inte så nu till andra - håller det för mig själv. 

Bortsett från det så har dagen vart bra, lektionerna har gått segt och lektionerna var väl inte så värst men men. Jag klarade mig igenom dagen i alla fall.   


Har tagit det lugnt hela dagen idag, hunnit med å göra allt på datorn jag skulle hinna med. Känns jätteskönt! 

______________________________

Imorgonen är det fredag då vi har möjligheternasdag i skolan och det är att vi får jobba med lite vad vi vill, ex. saker som vi är efter med, inte hunnit klart med eller har svårt med osv! Tycker absolut att det är en jättebra dag då jag har saker planerade, speciellt på engelskan, NOn och svenskan.


Godnatt finisar! ♥♥

Av Elin - 4 december 2014 14:42

Tititta vad som låg i brevlådan när jag kom hem! Blev så himla glad!!!     

Blev verkligen kär i halsbandet när jag såg det. Själva bilden på halsbandet. Detaljerna och nyckeln som sitter där man knäpper upp.  Så himla sött! Och grymt! Att man orkat sitta med det och göra alla söta detaljer, det är OTROLIGT! Hela halsbandet är otroligt fint och jag har äntligen fått ett halsband som jag typ velat ha - detta är ännu bättre. Ska ta hand om detta väldigt mycket eftersom att det ser väldigt skört ut! TACK så himla mycket Natalia!!!!!♥♥ Pappa hälsar också att det var superfint!   


Hoppas att ni alla haft en grym dag! ♥






Av Elin - 4 december 2014 13:43

 

Ovido - Quiz & Flashcards