elin-mylife

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Elin - 26 december 2014 23:45

För varje dag så blir jag bara bättre och bättre. Känns sjukt skönt att det går framåt och inte att något förvärras! Är mycket bättre idag, lite ont i bröstet, slem hosta, trött som bara den och snorig men jag är helt klart mycket bättre. Imorgon kan jag nog t.om gå ut lite mer i den friska luften - längtar! Speciellt nu när det kommit snö - GALET KUL!!!  var tvungen och gå ut nu ikväll när det kom och "inviga" det - lyckan i mina ögon kom då fram!♥

Förhoppningsvis är det kvar imorgon och då kan jag göra lite grejer som jag tänkt på SJUKT länge som jag kan fixa å trixa med - mer får ni inte se och veta - än! Det ska bli en överraskning, och förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig..är så spänd och glad!!!


Håller nu tummarna för att snön är kvar...


Har inte gjort ett skit idag iprincip. Hjälpt till med mat och bara slappat. Varit sjukt tråkig men vad gör man inte för och friskna till fort? 

Skrivit med massa folk hela dagen, mest med en tjej från min skola som jag kommit OTROLIGT nära och det är så himla kul att vi gjort det. Vi pratar verkligen om allt och har iprincip samma humor. Det är en sån grymt snäll tjej!♥ Jag som är så blyg, vågar inte ta för mig och försöka prata men hon tog intiativet och sen hon började skriva med mig så har blygheten ändrats lite granna. För varje dag som går så blir jag bättre och då blir jag säkrare å blygheten försvinner mer och mer. Känns så fint att människor kan göra så! 

Vi snackade i alla fall om mellandagsrean, om vi skulle gå och jag blev så himla glad när HON frågade mig om vi skulle gå. Sken upp som en sol och sa absolut ja. Dock känns det pirrigt nu, vet inte varför..men kanske är vanligt då vi bara setts i skolan och skrivit. Hm. Jag vet inte - men jag är grymt taggad på och åka å kolla på rean - även fast jag kanske inte köper något/så mycket! 

Detta gjorde min dag - att få höra att någon vill ha med en! Det sitter nu långt inne i mitt hjärta och sprider glädje!♥ 

__________
Jag har tänkt på hur jag vill göra med mitt hår, men jag är osäker, fast tankar kan man ju ha! 

Skulle faktiskt vilja raka bort lite hår på ena sidan (inte så att håret helt försvinner) och sen ha långt hår på andra sidan - det är så JÄVLA snyggt på en del, men på mig vet jag inte hur det blir..! SIDECUT heter det. 

 

(Suger på och förklara så försökte att göra ett exempel så att ni förstår lite mer) 

Vad tycker ni?


Nu ska jag ta och borsta tänderna å därefter hoppa i säng! 

Hoppas att ni haft en fin fredag♥

 

Av Elin - 26 december 2014 18:37

Satt och garvade åt det här i flera minuter xD HAHAHAH!

Ser helt hög ut...   


Av Elin - 26 december 2014 12:06

Fick en "önskning" igår om jag kunde skriva om mitt babylips som jag fick i julklapp, och det gör jag absolut!   

   

#Dammigtbord.se HAHAHHAH 


Fick detta av Hanna i julklapp, pris och så vet jag inte men tror de ligger runt 30-50:- (vill inte direkt fråga heller - jävligt oartigt).


Jag tycker att detta läppbalsamet är OTROLIGT bra! På bara någon dag har jag fått tillbaks mina läppar då de varit väldigt torra + att jag själv dragit bort skinflikar...men läppbalsamet gjorde så att de inte blev några flikar alls och jag är supernöjd över resultatet hittills! 

 

Det är dock inte bara över resultatet jag är nöjd över, utan hur det LUKTAR - suttit och luktat på det i princip hela tiden sen jag fick det - oh lord vad gott det luktar! Eucalyptus  Starkt och friskt!

Det är mycket produkt med för den delen, så läppbalsamet är värt priset! 

     

Det som jag dock inte tycker om med denna produkt är att några sekunder efter man tagit på produkten så kyler det av och svider på läpparna, lite obehagligt men det slutar efter några minuter..fast det är ju bra då det hjälper!

_____________

Så här står det på förpackningen - Med en omedelbar kylande och intensiv värkande effekt/efter en vecka ser läpparna smidigare ut/efter tre veckor upplevs läpparna vårdande och återfuktade - "Nästan som förvandlade" 


Förklaringen låter jävligt rolig men jag ska försöka att ta detta varje dag så får vi se om det stämmer... 


I helhet tycker jag att det är ett BRA läppbalsam - funkar verkligen bra på mig då jag testat många i mina dagar och de då inte funkat så värst! 

Ger denna 4/5 då jag inte hunnit använda den så mycket, men det ska jag göra! Och det ska köpas flera såna här!!


Om ni undrar över något är det bara att fråga!♥ 

   

Så ser det ut på..


Ha en fin fredag!♥

Ovido - Quiz & Flashcards