elin-mylife

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Elin - 9 december 2014 20:25

Plugget är avslutat för idag och imorgon får jag återgå till det igen. Jag är klar med NOn och spanskan. Känner mig riktigt nöjd, men jag börjar bli nervös. Speciellt för spanskan.. Kommer göra mitt bästa såklart, mer går det inte och göra!



Sitter just nu och strosar runt på nätet medans jag lyssnar på musikhjälpen. Musikhjälpen i mitt hjärta! Det är så jävla bra♥ Att vi kan skicka in pengar och bestämma musik. Sedan att pengarna går till något bra, som nu - till hiv!  Känns jättebra att något sånt här finns verkligen. 

Tycker att programmet är sjukt bra! Sedan programledarna, Kodjo, Petter och Linnea - riktigt bra kombo. Tycker om dem supermycket!♥ Ska försöka lyssna och se på det här så mycket jag kan, kanske t.om kan komma in en slant från mig med. Vem vet?   

Ni kan titta/lyssna på det HÄR!

_______________________

Har varit ute hela dagen idag i skolan. Hade ju idrottsdag idag och vi gick över en mil! Känns riktigt bra. Dock var det riktigt kallt då jag frös fingrarna av mig och häcken. Fick tillsist panik så sprang typ runt! 

Vi käkade korv och hade det bara trevligt.

Slutade två timmar tidigare än vi egentligen skulle så mamma kom å hämtade mig och jag kunde komma hem i god tid. Jag hoppade i duschen för att jag frös så mycket och det kändes sjukt gött, dock inte när jag skulle hoppa i..har två skavsår och när man får i vatten i ett sår.....FYHELVETE vad ont det gör!!!!   


Onsdag imorgon. Vi är snart inne i mitten av skol/jobbveckan. Åtta skoldagar kvar - känns RIKTIGT skönt! 

Det gäller imorgon. Prov. Pratförhör. Hur ska det gå? Det får ni höra imorgon! 

När jag kommer hem blir det att läsa svenskagrammatik. 


Nu ska jag kolla några bloggar (resten kollar jag imorgon!) Måste sova snart. Godnatt<3

 



Ovido - Quiz & Flashcards