elin-mylife

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Elin - 29 december 2014 23:08

Känts som att tiden bara rusat iväg idag för jag har inte hunnit med någonting i princip! Har fortfarande massa att göra idag och det känns som att jag måste sitta uppe hela natten för att bli klar.

Måste flytta dem flesta inläggena till kategorier, börja på ett inlägg som MÅSTE vara uppe senast den 31 - och jag känner en grym panik inom mig för det är så mycket jag vill skriva, uttrycka mig och vilja tacka er för allt. Tiden rinner verkligen iväg! Det är inte lätt att få det sista perfekt, speciellt inte när det är slut på året.. 



Jag gick på promenad idag och det var riktigt skönt! Dock inte när jag kom hem, benen var helt svinröda. Det kliade och stack så jag höll på och bli tokig! Aldrig mer ska jag gå ut på vintern...xD

Fixat det sista med bloggen, "jobbat" och självklart slappat lite granna. Skulle dock inte gjort det då jag ligger "efter" och måste ha saker gjort.. gah!! Får panik!


Ska väl fixa lite, sedan hinna kolla på film - om jag inte gör det samtidigt! Haha får ta en svensk film som jag sett ett antal gånger så jag bara kan lyssna och inte titta    ja jag är trött, blir då på riktigt skratthumör..  

_______

Det jag inte hinner idag ska jag försöka fixa imorgon så att det bli klart.. Uppdateringen kommer nog ligga lite nere imorgon, inte helt säker men har som sagt saker å göra och som jag måste bli klar med. Ska försöka uppdatera er så mycket jag kan! 


Hoppas att ni haft en fin start på veckan♥   

Av Elin - 29 december 2014 22:18

Kan man flytta sina inlägg till sina kategorier på nåt sätt eller måste man gå in på varje och välja kategori? Väldigt drygt ifall man måste göra det...

Tacksam för svar!!!   

(Gör detta för att det ska bli lättare för er sen eller om ni vill se något som hänt sen innan!)♥


Kärlek till er!

Av Elin - 29 december 2014 20:44

Haha jag hade tänkt göra "tillbaka blickar" av månaderna på bloggen, men jag hade ju gjort det tidigare detta året...xD Ni kan hitta dem HÄR, HÄR och HÄR


Jag har denna månaden vart med om både bra och dåliga saker. Jag har då mått dåligt, men jag har stått upp för mig själv och kämpat in i det sista! Jag har visat att jag inte tar emot någon skit och gör då det bästa av situationen och försökt tänka positivt! 

Månaden har varit riktigt lärorik och jag känner ändå att det jag varit med om har gjort så jag lärt mig saker och jag då stått på mig. 


Denna månaden har jag bl.a stått för första gången i kiosken i skolan, då jag trodde att det skulle gå åt skogen och vara sjukt pinsamt men jag hade fel. Det var sjukt kul! Fixat allt från NOprov som jag blev SJUKT nöjd och chockad över. Mer med skolan.. 

Jag har fått betyg från skolan som jag är helt okej nöjd över, men grymt nöjd över engelskan som jag fixat riktigt bra då jag hoppat upp ett steg i betygen! Woho säger jag för det!!! 


Fått en ny mobil, då jag med kan ta lite bättre bilder och blogga från mobilen (om det behövs). Haft en grym jul hos farmor och farfar, bättre än jag tänkte mig..men jag har också fått bloggen till VÅRT nu. Ett mer välkomnande ställe - både för mig men också för er!

       


Jag känner mig nöjd med denna månaden! Oavsett vad som hänt. Dock är det två dagar kvar av denna månaden, året. Så det ska bli det bästa slutet av månaden, året - det har jag bestämt! :) 


Snart börjar en ny månad. År. 2015. Det känns konstigt och säga. Börjar också bli nervös för ett nytt år (!!!)


Kramar!!

Av Elin - 29 december 2014 15:00

Till alla dem här ställena vill jag verkligen åka till..det är verkligen en dröm för mig om jag fick mina önskningar sanna! Visst kostar det och är dyrt, men jag vill inget annat än och komma dit. 


Om ni skulle resa någonstans - vart skulle ni då åka?


Singapore

Thailand

Hawaii

Japan

Frankrike

Spanien (!!!)

Argentina

Canada+Kalifornien



Ovido - Quiz & Flashcards